Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Quote: Origineel geplaatst door de bolle op 04 Juni 2006
En ik heb Theo Kinkel weer blij gemaakt!
onbeschofte vraag misschien: maar wat moet zo'n fiets kosten, want het ziet er redelijk duur uit...of vergis ik me...
Wat heet duur.....ik vind de prijs/kwalteitverhouding prima (er zit Deore LX op, zie hier voor de overige specificaties en als je even verder zoekt weet je ook wat ie kost) en ik heb mijn "boodschappenfiets" goed kunnen inruilen.
En ik heb Theo Kinkel weer blij gemaakt!
onbeschofte vraag misschien: maar wat moet zo'n fiets kosten, want het ziet er redelijk duur uit...of vergis ik me...
Wat heet duur.....ik vind de prijs/kwalteitverhouding prima (er zit Deore LX op, zie hier voor de overige specificaties en als je even verder zoekt weet je ook wat ie kost) en ik heb mijn "boodschappenfiets" goed kunnen inruilen.
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 04 Juni 2006
Fietsplan???? Bestaat dat nog? Mijn werkgever doet niet aan dat soort leuke extraatjes.
Jazeker maar bij mijn werk hebben ze het tot december stil gelgd ivm onduidelijkheden op het europese vlak ( dit gebeurde vorige week) maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik heb van het fietsen plan lekker en nieuwe racer (1 maand geleden)
Fietsplan???? Bestaat dat nog? Mijn werkgever doet niet aan dat soort leuke extraatjes.
Jazeker maar bij mijn werk hebben ze het tot december stil gelgd ivm onduidelijkheden op het europese vlak ( dit gebeurde vorige week) maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik heb van het fietsen plan lekker en nieuwe racer (1 maand geleden)
cornelli racing cycles Uden
Mijn laatste aanschaf: een superleuk oranje met blauw vintage wielershirt (minstens 25 jaar oud volgens mij, maar is wel van acrylique), VW Breda - Dingemans Schoenen. Gekocht op t Waterlooplein
Foto volgt.
Foto volgt.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 07 Juni 2006
Mijn laatste aanschaf: een superleuk oranje met blauw vintage wielershirt (minstens 25 jaar oud volgens mij, maar is wel van acrylique), VW Breda - Dingemans Schoenen. Gekocht op t Waterlooplein
Foto volgt.
Ja, doe eens een fotootje. Een kennis van me heeft nog in dat shirt gekoerst. Was in '84 volgens mij.
Foto volgt.
Ja, doe eens een fotootje. Een kennis van me heeft nog in dat shirt gekoerst. Was in '84 volgens mij.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Foto post k als k weer thuis ben
Maar k heb even op de site van VW Breda gekeken, en t is idd deze:
Van april 1984 (shirt is dus bijna net zo oud als ik )
Hier staat t:
http://www.bredaknooppunt.nl/site/knoop ... 28&cat=242
Hier staat t:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 07 Juni 2006
Hier staat t:
Grappig. Kennis van me staat idd op de foto (eerste rij rechtsvoor)
Hier staat t:
Grappig. Kennis van me staat idd op de foto (eerste rij rechtsvoor)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Net Pro barends gekocht van maar 62 gram voor nog geen 20 euro, het 1e stukje van m'n nieuwe mtb. Kleine samenvatting van wat waarschijnlijk wordt:
Xclusive G'nesis frame
Rockshox Sid Team Poploc
Middleburn Duo 29-42 (of 44) crankstel
Dura Ace 12-27 cassete, en voor stijle werk 11-32 XT
Dura Ace korte achter-derailleur
XTR voor-derailleur
Ritchey WCS
Licht setje V-brakes
Sram Rocket Triggers
SLR, 959's
Wedstrijdwielset met amcl mtb velgen.
Is al weer een erg lange samenvatting geworden die nog vaak zal veranderen de komende maanden
Xclusive G'nesis frame
Rockshox Sid Team Poploc
Middleburn Duo 29-42 (of 44) crankstel
Dura Ace 12-27 cassete, en voor stijle werk 11-32 XT
Dura Ace korte achter-derailleur
XTR voor-derailleur
Ritchey WCS
Licht setje V-brakes
Sram Rocket Triggers
SLR, 959's
Wedstrijdwielset met amcl mtb velgen.
Is al weer een erg lange samenvatting geworden die nog vaak zal veranderen de komende maanden
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 07 Juni 2006
wat is de rede voor het monteren van een dura-ace achterderailleur op een mountainbike?
lichter, ziet er cool uit, en een korte kooi schakelt net wat sneller en precies dan een lange kooi. Kan je natuurlijk ook gewoon een XTR met korte kooi erop zetten, maar die schakelt tegenwoordig verkeerd om
wat is de rede voor het monteren van een dura-ace achterderailleur op een mountainbike?
lichter, ziet er cool uit, en een korte kooi schakelt net wat sneller en precies dan een lange kooi. Kan je natuurlijk ook gewoon een XTR met korte kooi erop zetten, maar die schakelt tegenwoordig verkeerd om