Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Deda Newton stuur en Cinelli (carbonlook) Stuurlint.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 April 2006
Nike handschoentjes
Hoe bevallen de handschoenen je (of iemand anders die ze gebruikt) nu je ze al wat langer hebt? En hoe vallen ze qua maat vergeleken met bijv. Agu?
Aangezien ik binnenkort wat materiaal (heb een ongelukje gehad met mijn racer) bij TS moet bestellen wil ik misschien ook gelijk de handschoenen aanschaffen bij hem. Op het moment heb ik maatje M van Agu en die zitten nu precies goed (gaan richting te klein), dus ik twijfel tussen een maatje M en een maatje L voor de Nikes..
Alvast bedankt!
Nike handschoentjes
Hoe bevallen de handschoenen je (of iemand anders die ze gebruikt) nu je ze al wat langer hebt? En hoe vallen ze qua maat vergeleken met bijv. Agu?
Aangezien ik binnenkort wat materiaal (heb een ongelukje gehad met mijn racer) bij TS moet bestellen wil ik misschien ook gelijk de handschoenen aanschaffen bij hem. Op het moment heb ik maatje M van Agu en die zitten nu precies goed (gaan richting te klein), dus ik twijfel tussen een maatje M en een maatje L voor de Nikes..
Alvast bedankt!
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 14 Juni 2006
Hoe bevallen de handschoenen je (of iemand anders die ze gebruikt) nu je ze al wat langer hebt? En hoe vallen ze qua maat vergeleken met bijv. Agu?Aangezien ik binnenkort wat materiaal (heb een ongelukje gehad met mijn racer) bij TS moet bestellen wil ik misschien ook gelijk de handschoenen aanschaffen bij hem. Op het moment heb ik maatje M van Agu en die zitten nu precies goed (gaan richting te klein), dus ik twijfel tussen een maatje M en een maatje L voor de Nikes..Alvast bedankt!
Een ongeluk, hoe is het me jou en de schade aan je Cube?
Zelf heb ik o.a. ook Nike en Agu handschoenen heb net even gekeken en ze valen net zo groot (beide L).
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Quote: Origineel geplaatst door Antoni op 14 Juni 2006
Een ongeluk, hoe is het me jou en de schade aan je Cube?Zelf heb ik o.a. ook Nike en Agu handschoenen heb net even gekeken en ze valen net zo groot (beide L).
Met mij is alles goed, wel wat blauwe blekken gehad de dagen erna, maar verder niks. De Cube valt ook nog mee, alles werkt nog. Mijn rechtershifter, achterderailleur en rechterpedaal zijn geschaaft. Aan de linkerkant drie kleine krasjes (waarvan een op de blanke lak, dus die zie je niet echt). Het valt in totaal allemaal wel mee en hopelijk gaat de verzekering van de NTFU het allemaal uitkeren.
Bedankt dat je even hebt gekeken, ik denk dat ik dan maar voor een L ga, zal dan iets ruim zitten wat misschien wat prettiger zit.
Een ongeluk, hoe is het me jou en de schade aan je Cube?Zelf heb ik o.a. ook Nike en Agu handschoenen heb net even gekeken en ze valen net zo groot (beide L).
Met mij is alles goed, wel wat blauwe blekken gehad de dagen erna, maar verder niks. De Cube valt ook nog mee, alles werkt nog. Mijn rechtershifter, achterderailleur en rechterpedaal zijn geschaaft. Aan de linkerkant drie kleine krasjes (waarvan een op de blanke lak, dus die zie je niet echt). Het valt in totaal allemaal wel mee en hopelijk gaat de verzekering van de NTFU het allemaal uitkeren.
Bedankt dat je even hebt gekeken, ik denk dat ik dan maar voor een L ga, zal dan iets ruim zitten wat misschien wat prettiger zit.
-
- Forum-lid
Handschoentjes bevallen op alle fronten perfect hoor Wesley, eh, wat kan ik er verder nog over vertellen... ?
/edit: ohja ik heb geloof ik maat L, omdat ik XL te groot vond. Kan het alleen nergens op de handschoentjes terug vinden. Ik heb liever iets strakkere dan te losse handschoentjes, als jij dat ook hebt dan zou ik M nemen, ik heb wel wat grotere handen denk ik.
/edit: ohja ik heb geloof ik maat L, omdat ik XL te groot vond. Kan het alleen nergens op de handschoentjes terug vinden. Ik heb liever iets strakkere dan te losse handschoentjes, als jij dat ook hebt dan zou ik M nemen, ik heb wel wat grotere handen denk ik.
-
- Forum-lid
Carbon wielen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Time sprint carbon zadelpen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die