Mooie klus we wachten de foto's af.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Dat heb ik altijd met kettingen
-
- Forum-lid HC
Gisteren binnen gekregen, mijn chinese gravelbike frame. Vandaag gelijk maar een paar betere balhoofdlagers besteld. Kabels moeten door het frame, dus dan is het vervelend als alles volgend jaar weer los moet.
Voorderailleur is binnen! Valt weer mee.scottwilko schreef: ↑23 sep 2023 12:04 Dat hoop ik voor je. Ik heb een bottom bracket in bestelling staan, welke ook op 2-6 dagen levertijd stond. Voorspelling is nu 4 weken.
Niet heel erg, want mijn frame is ook nog niet geleverd.
Mij niet gerealiseerd dat ik mijn ketting los moet halen om de nieuwe te monteren. Stom. Dus missing linkjes besteld (nooit weg) en gelijk binnenbandjes voor de crosser. Van het weekend voor het eerst in mijn cross-leven (!) dus na 15 jaar met de crosser lek gereden. En omdat mijn voorderailleur het niet deed, alleen op de weg gefietst, maar toch lek
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Tijdschrift Le Cycle maar toen ik terug kwam op de camping en het nieuws van "mijn" stad hoorde verging de lol om het te gaan zitten lezen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Pfff wat een toestand daar zeg! Wat is dat toch in die regio? Granaten, schietpartijen, steekpartijen.
Ik heb een tijdje in Rotterdam gewerkt maar heb het altijd als een veilige en fijne stad ervaren. Ook in het uitgaansleven. Maar de laatste maanden is het echt hommeles daar.
Ik heb een tijdje in Rotterdam gewerkt maar heb het altijd als een veilige en fijne stad ervaren. Ook in het uitgaansleven. Maar de laatste maanden is het echt hommeles daar.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Wij kwamen net uit het Erasmus medisch centrum, 10 minuten vóór de schietpartij. We liepen langst het metrostation en de dependance van het Erasmus, op weg naar het familiehuis. Toen we net in de kamer kwamen overal sirenes en rook op 400 mtr afstand. ( 1e schietpartij ) Veel brandweer e.d. onderweg naar dat huis, en nog meer sirenes…. Wat een gekkenhuis dachten we nog.
Toen wij na het uitpakken nog even richting het centrum wandelden, volle bak politie en arrestatie teams bij het Erasmus medisch centrum. We konden toen nog over de Rochussenstraat langst het Erasmus, zo richting Boijmans lopen… Wat een bizarre middag hebben we gehad.
Ps as we speak , nu 20.50 uur weer veel sirenes in de omgeving.
Toen wij na het uitpakken nog even richting het centrum wandelden, volle bak politie en arrestatie teams bij het Erasmus medisch centrum. We konden toen nog over de Rochussenstraat langst het Erasmus, zo richting Boijmans lopen… Wat een bizarre middag hebben we gehad.
Ps as we speak , nu 20.50 uur weer veel sirenes in de omgeving.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless