Wij zijn er morgen ochtend ook Theo , en inderdaad - een dubbel gevoel.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik weiger om mijn welzijn etc zo te laten beïnvloeden door een idioot.
Verschrikkelijk voor de de slachtoffers, maar kan mij er ook wel voor afsluiten. 1 idioot is niet hetzelfde als een hele groepering.
Verschrikkelijk voor de de slachtoffers, maar kan mij er ook wel voor afsluiten. 1 idioot is niet hetzelfde als een hele groepering.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Echt verschrikkelijk ja! Ik las net dat er ook een meisje van 14 is overleden bij deze actie van een student. In wat voor een afschuwelijke wereld leven we tegenwoordig?!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Een Marokkaan met extreemrechtse sympathieën ofzo. Daar kan het internet zijn lol aan op...
Verschrikkelijk maar nagenoeg onontkoombaar. Eens in de zoveel tijd draait er iemand totaal door. Het is toch iets dat in de natuur zit.
Verschrikkelijk maar nagenoeg onontkoombaar. Eens in de zoveel tijd draait er iemand totaal door. Het is toch iets dat in de natuur zit.
Campagnolo Ultra Dork
Nice! Graag een foto als hij er is.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Uiteraard, maar hij moet nog uit Spanje komen en hij moet nog omgebouwd worden.
De dealer had nog een M31 "op voorraad" in Spanje als MyO. Die wordt straks opgebouwd met de spulletjes van een M30 die ze in de winkel hadden.
Superservice weer van Leo Hendrikx en zijn team!
De dealer had nog een M31 "op voorraad" in Spanje als MyO. Die wordt straks opgebouwd met de spulletjes van een M30 die ze in de winkel hadden.
Superservice weer van Leo Hendrikx en zijn team!
Campagnolo Ultra Dork
Hoe valt dat ten opzichte van korte mouw shirts van Gobik?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb bij Gobik dezelfde maat in trui KM en LM.
Wel beide van dezelfde serie want er was een model, weet niet weer welk waar ik dan weer een maat groter in nodig had.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend