Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Nadat mijn huidige rugtas niet meer 100% lekvrij bleek. Een nieuwe New-Rebels waterproof rugzak voor woon-werk. Ook wat ruimer dan de huidige... 30 ltr i.p.v. 19
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ondanks rondlopen in de fiets-, kleding-, accessoires- en onderdelenwinkel vandaag grote zelfbeheersing getoond. Het gevaar lag constant op de loer maar heb het voor mijzelf nog net kunnen afwenden. Meegereisde vriendin was echter minder fortuinlijk en viel ten prooi aan een shirt van Northwave in de opruiming en een jack van Gobik waar ook een paar tientjes vanaf kon.
-
- Forum-lid HC
Daar mijn vorige 20 euro code verliep, bij Futurum een Garmin Varia gekocht. Deze komt na 5 december op de fiets.
Vandaag heeft Sinterklaas voor mij bij Mantel de Castelli Perfetto RoS 2 besteld. Black Friday deal voor 139,95.
Veel goede verhalen erover gelezen dus ben benieuwd.
Veel goede verhalen erover gelezen dus ben benieuwd.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Een oud model tacx voor 10 euro op marktplaats, twee straten verder. Gisteren met mijn tijdritfiets de boel in elkaar gezet. Kan ik als het van de week regent met een muziekje erbij in ieder geval een uurtje trappen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Mevrouw Bakboord1 krijgt binnenkort een Garmin Edge 830. Na extra korting bij Futurumshop nog 259 euro en dat is bijna de scherpste prijs die ik gevonden kreeg.
Ze fietst niet zo heel veel op haar racefiets maar hopelijk helpt dit om iets vaker de racefiets te pakken.
Ze fietst niet zo heel veel op haar racefiets maar hopelijk helpt dit om iets vaker de racefiets te pakken.
Mijn ex fietste veel. Ieder jaar 10k plus. Alle klassiekers de lange afstand en een paar 100 cols boven de 1000 meter.
Nog met wel veel met vrouwen gefietst maar of cijfers nu iets is wat ze motiveert? Ik geloof het niet!
Foto's, lekker eten, voor of na de rit een B&B, hygiëne, groepsgevoel................. (niet om de wijsneus uit te hangen maar hardware is vooral een mannending)
Ze fiets best veel op haar elektrische fiets maar zou graag ook navigatie hebben voor de tochtjes die ze nu noodgedwongen doet ivm een blessure waardoor ze niet kan hardlopen.
Iets met navigatie moest er dus toch al komen en haar sporthorloge is al van Garmin dus wil ze graag ook een Garmin fietscomputer.
Ze is uitgedaagd om een fikse toertocht met een vriendin te fietsen en misschien gaat ze dat doen. Dan komt een fietscomputer met navigatie ook wel van pas.
Iets met navigatie moest er dus toch al komen en haar sporthorloge is al van Garmin dus wil ze graag ook een Garmin fietscomputer.
Ze is uitgedaagd om een fikse toertocht met een vriendin te fietsen en misschien gaat ze dat doen. Dan komt een fietscomputer met navigatie ook wel van pas.
Batterijhouder voor 18650 cellen, 2x serie dus 7,4-8,4volt.
Originele batterij kost ruim €100,- dus dit is een verantwoorde aanschaf. 18650 kosten iets van €15 via nkon. Ook gelijk usb uitgang erbij, powerbank functie.
Dergelijke houders zijn ook als 12v uitvoering verkrijgbaar. Via Ali zelfs heel goedkoop.
Originele batterij kost ruim €100,- dus dit is een verantwoorde aanschaf. 18650 kosten iets van €15 via nkon. Ook gelijk usb uitgang erbij, powerbank functie.
Dergelijke houders zijn ook als 12v uitvoering verkrijgbaar. Via Ali zelfs heel goedkoop.
Dogma F