Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een zadelpen voor de nieuwe oude Bianchi 928 die ik heb gekocht. Degene die erin zat was echt bizar kort en leek afgezaagd. Met mijn lengte stak ie er naar mijn zin veels te weinig in het frame. Kon ik gelijk voor de zero setback gaan, ieder voordeel heb ze nadeel. En om het af te maken een belachelijk duur supacaz lintje, zwart met kleine sterretjes, persoonlijk goedgekeurd door mevrRikkert, als mijn persoonlijk styliste.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
SKS raceblade pro spatborden, je moet ze voor vooraan en achteraan kopen, vooraan past het niet maar dat wist ik. Het probleem is dat je deze denk ik niet afzonderlijk kan kopen. Misschien dat ik de voorste kan inkorten en plaatsen achter de zitbuis.
En een Lezyne 1300xxl voorlicht. Wat een verbetering tov mijn oud lezyne "lampje".
En een Lezyne 1300xxl voorlicht. Wat een verbetering tov mijn oud lezyne "lampje".
Specialized Sl7 pro Sram Force
Schijnwerper voor op de fiets: https://www.mantel.com/bbb-cycling-stri ... ec[]=22773
Schoenen in de kleur van mijn helm: https://www.mantel.com/northwave-storm- ... ack-friday
Schoenen in de kleur van mijn helm: https://www.mantel.com/northwave-storm- ... ack-friday
Gisteren ontvangen en gepast - normaal heb ik 41 en ben bij deze voor een 42 gegaan, maar twijfel heel erg, met wintersok aan voor het gevoel net tegen het randje aan van te krap -> en met winterschoenen mag wel iets ruimte zitten ivm behoud warmte.daniel1975 schreef: ↑27 nov 2023 10:52Enig idee hoe die qua maat vallen?
Als wintersetje voor erbij wel handig voor nette prijs.
Helaas was de 43 niet meer op voorraad, dus de Fietsschoenen Winter EKOI W4 in 43 maar besteld.
Ik denk dat die net wat beter zullen zitten, en dan gaan de andere gewoon retour -> beeldvorming -> 42 26.1cm vs 43 26.8cm
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
- CampaYolo
- Forum-lid
Ik heb onlangs een doe het zelf setje gekocht om een rockerplate te maken bij coplate in Roosendaal.
Een zeer gepassioneerde man die uren over fietsen kan praten.
Als je niet oppast ben je zo een hele ochtend aan het praten en luisteren.
Niet omdat je er niet vanaf komt, maar omdat het leuk is.
Het bord zelf wordt vaak gemaakt van multiplex of betonplex.
Nou mag ik in de wintermaanden graag knutselen in mijn werkplaatsje dus zit ik eraan te denken zelf iets anders te maken. Ter lering en vermaak.
Zitten er hier materiaal kenners mbt het maken van een wafel constructie? Niet perse van carbon, een ander (goedkoper) materiaal heeft de voorkeur.
Nou mag ik in de wintermaanden graag knutselen in mijn werkplaatsje dus zit ik eraan te denken zelf iets anders te maken. Ter lering en vermaak.
Zitten er hier materiaal kenners mbt het maken van een wafel constructie? Niet perse van carbon, een ander (goedkoper) materiaal heeft de voorkeur.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Hier ook een DIY oplossing, werkt perfect en is eenvoudig!CampaYolo schreef: ↑02 dec 2023 13:27 Ik heb onlangs een doe het zelf setje gekocht om een rockerplate te maken bij coplate in Roosendaal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb je bouwtekeningen oid?
Ziet er heerlijk simpel uit.
Ziet er heerlijk simpel uit.
Less is bore