Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb het wel met dit soort kleurtjes, komt idd prachtig uit in de zomerzon op een mooie Alpencol
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ja ik zit zelf te twijfelen over de nieuwe foil of deze als los frame, echt een mooi frame.
Mijn quarq na 7 jaar overleden, nieuwe dub quarq 110 besteld. Moet ik wel pas gaan maken voor een gxp crank.
Gek genoeg is de vertanding 0,5 mm in diameter kleiner bij dub dan gxp. Ook zo,n leuk grapje om het standaard te houden.
Mijn quarq na 7 jaar overleden, nieuwe dub quarq 110 besteld. Moet ik wel pas gaan maken voor een gxp crank.
Gek genoeg is de vertanding 0,5 mm in diameter kleiner bij dub dan gxp. Ook zo,n leuk grapje om het standaard te houden.
Mooie fiets en kleur @nuitkor
Ik zit zelf ook met een schuin oog naar een propel te kijken als vervanger van mijn tcr.
Naar mijn idee is deze nieuwe propel opgeschoven richting tcr maar de nieuwe giant defy is ook meer 'racy' en richting tcr. April/mei 2024 komt het nieuwe tcr model, ben benieuwd...
Ik zit zelf ook met een schuin oog naar een propel te kijken als vervanger van mijn tcr.
Naar mijn idee is deze nieuwe propel opgeschoven richting tcr maar de nieuwe giant defy is ook meer 'racy' en richting tcr. April/mei 2024 komt het nieuwe tcr model, ben benieuwd...
-Roeckl Ranten handschoenen
-BBB comfortlegs beenstukken
-BBB Hardwear overschoenen.
Allen ter vervanging van kapotte spulletjes na valpartijtje afgelopen maandag.
In bestelling: nieuwe wielen voor wowe fiets bij van Speykwheels.
DT RR511 velgen met DT350 naven
-BBB comfortlegs beenstukken
-BBB Hardwear overschoenen.
Allen ter vervanging van kapotte spulletjes na valpartijtje afgelopen maandag.
In bestelling: nieuwe wielen voor wowe fiets bij van Speykwheels.
DT RR511 velgen met DT350 naven
- Pirelli P ZERO Race TLR in 28mm (ja, écht!)
- BSA30 bracket (was totaal aan gort)
- Ortlieb Seatpack 11L (vorige uit 2016 finaal versleten tijdens fietsvakanties)
Nu nog wachten op mijn 3T Ergonova stuurtje en ik ben weer helemaal klaar voor het voorjaar.
- BSA30 bracket (was totaal aan gort)
- Ortlieb Seatpack 11L (vorige uit 2016 finaal versleten tijdens fietsvakanties)
Nu nog wachten op mijn 3T Ergonova stuurtje en ik ben weer helemaal klaar voor het voorjaar.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Een paar waterafstotende wanten bij de Decathlon (ik ga er van uit dat het vast weer eens koud zal worden), een koerspetje en wat sportrepen : nougat en fruit.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE