Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
ah.. dat had ik niet begrepen.. dan slechte tip van mij en is de andere optie idd beter.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, deze gebruik ik ook (2x gedaan). Gaat prima.wasbeer2006 schreef: ↑09 jan 2024 09:43
Zo,n ding, merk dat niet veel mensen deze kennen en eigenlijk een must have (kan je overal kopen, gamma etc.)
https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-m ... UkQAvD_BwE
Als je een zaagsnede hebt over de hele lengte hoef je niet helemaal door te zagen tot het frame, maar kun je met een goede tang vaak wel wat beweging erin krijgen en eruit trekken.
1x had ik een alu pen met carbon buitenkant, dat was het makkelijkst. Toen ik zwart zaagsel kreeg wist ik dat ik ver genoeg was.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Precies, ik had het met een bracket wat niet meer losging, ik vond zagen minder gevaarlijk dan extreem veel kracht op een gelijmde bus zetten.
Ps.
Je kan met zo,n zaag ook heel makkelijk net boven de grond iets afzagen omdat die zaagbladen makkelijk buigen.
Ps.
Je kan met zo,n zaag ook heel makkelijk net boven de grond iets afzagen omdat die zaagbladen makkelijk buigen.
Voor een bracket kun je zo'n beugelzaag ook prima gebruiken (leve de plastic cups van de BB-UNxx brackets). De cups zijn ook minder dik dan een zadelpen die waarschijnlijk ook eens flink ver in het frame zit.
Niet zijken maar reiden !
Pedaalkracht in Nijmegen!
Ik ben gelukkig toch al een mooi weer fietser, ik vermaak me momenteel in de heerlijk koude maar windvrije schuur met Zwift ik wilde sowieso wel goed ventilerende schoenen, heb snel warme voeten namelijk.
In het wit vond ik ze foeilelijk maar zo grijs/zwart kan ik ze wel hebben
Nieuwe wielen voor de woonwerk fiets bij forumlid Philippos.
DT RR511 velgen met DT350 Naaf
2x Schwalbe one
1x KMC11 Silver ketting
1x 11-30 105
Swisstop Flash evo BXP
DT RR511 velgen met DT350 Naaf
2x Schwalbe one
1x KMC11 Silver ketting
1x 11-30 105
Swisstop Flash evo BXP
Sportful Hot Pack NoRain wind-/regenjack met flinke korting. Komt vast een keer van pas tijdens het fietsen in de bergen.
@Bvw: mooi setje wielen! Ik heb eenzelfde set en ben er erg blij mee.
@Bvw: mooi setje wielen! Ik heb eenzelfde set en ben er erg blij mee.
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350