Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik heb gelukkig wel contact gehad en ze hebben al aangegeven dat het terugstorten ook 20 werkdagen kan duren. En die periode is nog niet voorbij. In mijn bestelling staat de terugbetaling ook genoteerd. Ga er vanuit dat het allemaal goedkomt. Anders zet ik de credit card company wel aan het werk.
Ze hebben ook een Ultegra Di2 derailleur in de aanbieding maar dat had je vast ook al gezien. Jij bent nog bezig met het verzamelen van een Ultegra Di2 groep toch?
Ze hebben ook een Ultegra Di2 derailleur in de aanbieding maar dat had je vast ook al gezien. Jij bent nog bezig met het verzamelen van een Ultegra Di2 groep toch?
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar ja, 1 shifter. Op de andere lukt die korting dan weer niet.
Hoe kom je aan die codes trouwens?
Hoe kom je aan die codes trouwens?
Less is bore
Aanmelden voor de e-mails. Let op dat ze soms wel tot 2 e-mails per dag versturen. Ik krijg er zelfs 4. Ook in het frans... Krijg dat niet goed in mijn account. Dus ik laat het maar zo.
Die andere shifter komt ook wel in de aanbieding. Kan wel een paar weken duren. Zo ging het ook met de Ultegra shifter. Begin november de linker en toen in de derde week van november kwam de rechter in de aanbieding. Zoals gezegd, je moet geen haast hebben.
Die andere shifter komt ook wel in de aanbieding. Kan wel een paar weken duren. Zo ging het ook met de Ultegra shifter. Begin november de linker en toen in de derde week van november kwam de rechter in de aanbieding. Zoals gezegd, je moet geen haast hebben.
Ride bikes, not tanks!
Mijn bestelling is nog onderweg volgens mijn account. Via email hebben ze wel al laten weten adat terugbetaling in gang is gezet. Zal vanzelf wel een keer teruggestort worden, anders inderdaad via credit card company. Ze zijn er overigens vrij duidelijk over dat de prijs laag is net als de service. Vind het wel een fair verhaal.leon1 schreef: ↑03 feb 2024 22:20 In mijn bestelling staat de terugbetaling ook genoteerd. Ga er vanuit dat het allemaal goedkomt. Anders zet ik de credit card company wel aan het werk.
Achterderailleur? Die heb ik al, voorderailleur zoek ik nog!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zoek een DA voorderrie.
Die is mooier dan de 105. Rest laat ik denk ik gewoon zitten. Werkt goed en kleur is goed.
Die is mooier dan de 105. Rest laat ik denk ik gewoon zitten. Werkt goed en kleur is goed.
Less is bore
https://www.usedbikes-ob.de/products/sh ... -2x12-fach
Hier heb ik de DA FD zelf ook gekocht. Flinke verzendkosten maar dan alsnog een koopje. Is gewoon nieuw in de doos.
Hier heb ik de DA FD zelf ook gekocht. Flinke verzendkosten maar dan alsnog een koopje. Is gewoon nieuw in de doos.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beetje betrouwbare site? Ik ken hem niet.leon1 schreef: ↑04 feb 2024 08:38 https://www.usedbikes-ob.de/products/sh ... -2x12-fach
Less is bore