Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ekoi fietstas (voor transport.. niet om boodschappen te doen ) en een nieuwe fietsbril, ook van Ekoi
De laatste maanden
2021 Orbea Orca M30
Elitewheels setje 50mm hoog
diverse gouden accent stukjes voor de Orbea (derailleurwieltjes, bar ends, headset cap, lockring, chain catcher,...)
Chinees 3d print zadel (maar eigenlijk niet echt 3d print denk ik)
tubeless ventielen (China)
GripGrab overschoentjes voor de lente
Remschijven voor de Orbea (waarvan ik later ontdekte dat het Sram lookalikes zijn)
Alu aero stuurtje voor de Orbea
En ik vergeet vast nog wat...
Fietsen is en blijft een goedkope hobby... sorry... verslaving.
2021 Orbea Orca M30
Elitewheels setje 50mm hoog
diverse gouden accent stukjes voor de Orbea (derailleurwieltjes, bar ends, headset cap, lockring, chain catcher,...)
Chinees 3d print zadel (maar eigenlijk niet echt 3d print denk ik)
tubeless ventielen (China)
GripGrab overschoentjes voor de lente
Remschijven voor de Orbea (waarvan ik later ontdekte dat het Sram lookalikes zijn)
Alu aero stuurtje voor de Orbea
En ik vergeet vast nog wat...
Fietsen is en blijft een goedkope hobby... sorry... verslaving.
Wees maar voorzichtig, buiten dat ik sowieso meer lek reed met TPU binnenbandjes heb ik al twee keer een afloper voorband gehad tijdens een afdaling in gebergte. Gelukkig met goede afloop, maar dat was meer geluk dan wijsheid Zowel met Aerothan en Revoloop. Voor mij nooit meer TPU. Zoveel scheelt het ook niet qua gewicht met Schwalbe extra light en helemaal niet met Conti Supersonic. Ik blijf tegenwoordig het liefst bij de Extra Light. Soepel binnenbandje en veel minder kwetsbaar.
Shimano xc702 MTB schoen. Heb de RC versie al en die bevallen supergoed, dus ja dan ook maar de XC versie.
Lazer Sphere Mips helm. Mooie aanbieding bij Hopmans voor de grijs/zwart versie.
Lazer Sphere Mips helm. Mooie aanbieding bij Hopmans voor de grijs/zwart versie.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
-
- Forum-lid HC
Maar weer eens een gokje met een nieuw zadel. Specialized power arc pro besteld bij Specialized zelf. Daar is die uitvoering nu €110, wat nog goedkoper is dan de expert via de Duitse aanbieders.
Volgende week binnen en dan wil ik mijn racefiets klaarmaken voor het buiten seizoen.
Volgende week binnen en dan wil ik mijn racefiets klaarmaken voor het buiten seizoen.