Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Das echt een topding!
Ja met twee Kids af en toe wat afspraken maken en op bijzondere tijden gaan fietsen.
Dat ging bij mij nog wel. Maar ff binnen kunnen is wel fijn, zeker met dit weer.
De eerste tijd met twee vond ik best zwaar. Ik zou het zo weer doen, maar het was wel pittig.
Nu heb ik andere discussies die van 15 denkt nu dat ie alles beter kan dan z,n vader.
Daar heeft ie een punt. Maar met fietsen nog lang niet
Ja met twee Kids af en toe wat afspraken maken en op bijzondere tijden gaan fietsen.
Dat ging bij mij nog wel. Maar ff binnen kunnen is wel fijn, zeker met dit weer.
De eerste tijd met twee vond ik best zwaar. Ik zou het zo weer doen, maar het was wel pittig.
Nu heb ik andere discussies die van 15 denkt nu dat ie alles beter kan dan z,n vader.
Daar heeft ie een punt. Maar met fietsen nog lang niet
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze heb ik erbij besteld, maar je hebt het ook van andere merken. Zoekterm 'snow foam'.
-
- Forum-lid HC
Nu ben ik best een poetser....... mijn fietsen en auto,s gaan jaarlijks eerst in de klei, dan polish (eventueel meerdere), dan wax.
Maar autofoam met hogedruk vind ik toch teveel werk voor een fiets wasbeurt.
Het zal best aardig werken, dat doet het voor de auto ook, maar ik zou het gewoon in een plantenspuit oid doen.
Voordat de hele tuin in kerstsfeer is
Het vet krijg je er niet mee weg. Kijk even goed welke foam je besteld je hebt verschillende.
Degene die de wax laag juist behouden, maar ook die hem strippen.
Maar autofoam met hogedruk vind ik toch teveel werk voor een fiets wasbeurt.
Het zal best aardig werken, dat doet het voor de auto ook, maar ik zou het gewoon in een plantenspuit oid doen.
Voordat de hele tuin in kerstsfeer is
Het vet krijg je er niet mee weg. Kijk even goed welke foam je besteld je hebt verschillende.
Degene die de wax laag juist behouden, maar ook die hem strippen.
Het vet krijg je er niet mee weg nee, maar het foam zorgt er wel voor dat vuil van de lak af loopt zonder dat het krassen geeft. Ga je een vieze fiets of auto direct met een spons te lijf dan heb je kans dat je zand en gruis in de lak krast.
Overigens gebruik ik voor de fiets ook gewoon een foamgun in een soort plantenspuit achtig ding.
Overigens gebruik ik voor de fiets ook gewoon een foamgun in een soort plantenspuit achtig ding.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Niet kunnen weerstaan en een setje Acelera gekocht. Intermediate bib en shirt voor 59 euro als bundel.
De weinige reviews lijken ok. Ideaal als setje voor de kortere ritjes.
De weinige reviews lijken ok. Ideaal als setje voor de kortere ritjes.