Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Gore-Tex Spinshift jacket in geel. Kost een rib uit mijn lijf, maar met alle regen dit jaar een noodzakelijke aanschaf.
Mijn Shimano jasje van €75,- blijf ik met dit weer niet droog in. Na 5-15 minuten (afhankelijk van de hoeveelheid regen) voel ik al water langs mijn armen lopen (aan de binnenkant!).
Mijn Shimano jasje van €75,- blijf ik met dit weer niet droog in. Na 5-15 minuten (afhankelijk van de hoeveelheid regen) voel ik al water langs mijn armen lopen (aan de binnenkant!).
Dogma F
-
- Forum-lid HC
Stel nieuwe banden, Vittoria Corsa N.ext tubeless.
De oude achterband was zover versleten dat het canvas doorkwam na iets van 7.000km
Verder nog een nieuwe cassette en ketting. Dan is mijn fiets weer voorzien van goede spullen voor de Dolomieten Marathon. En voor mijn billen een Ale R-ev fietsbroek. Daarmee krijg ik toch de minste last tijdens langere ritten
De oude achterband was zover versleten dat het canvas doorkwam na iets van 7.000km
Verder nog een nieuwe cassette en ketting. Dan is mijn fiets weer voorzien van goede spullen voor de Dolomieten Marathon. En voor mijn billen een Ale R-ev fietsbroek. Daarmee krijg ik toch de minste last tijdens langere ritten
Ik denk dat ik het gewoon ga proberen met Orange seal. Na wat rondzoeken en YT video's kijken lijkt het er vooral op dat de Orange seal een stuk makkelijker schoon te maken is uit de band als je die er al een keer af moet halen. Bij Stans had ik de vorige keer dat de hele rand van de band onder de vastgeplakte sealant zat die er alleen met hard schuren vanaf te krijgen was. Als je de band weer opnieuw wil plaatsen, dan moet het wel schoon en glad zijn, anders krijg je die niet meer dicht. Dat was echt een crime...mhr-zip schreef: ↑23 mei 2024 13:39 Doe waar je je het beste bij voelt
En uiteindelijk maakt het niet uit welke sealant je gebruikt. Je rijdt altijd een keer lek dat groter is dan sealant kan repareren. Dan komen plugs om de hoek kijken, dus doe jezelf een plezier. Schaf een plug aan (als je die nog niet hebt).
viewtopic.php?t=100865
https://www.futurumshop.nl/zoeken?q=racer+pro
Ik had de band er toen afgehaald om een lek van binnenuit te plakken aangezien de Stans boven de 3.5 bar bij die GP5000 S-TR niet meer sealde... Ben daarna geswitcht naar Schwalbe, en daar nog geen issue mee gehad.
De Stans gebruik ik wel op in de gravel banden. Daar rij ik toch niet veel hoger dan 2-2.5...
Ja, inderdaad, de 242 valt net als de 238 onder de "competition" serie.
Ik had al een paar 237, maar deze 242 voelen tijdens het passen een heel stuk comfortabeler aan. Heb er natuurlijk nog niet mee gefietst, maar Lake schoenen zijn sowiezo mijn favorietjes. Northwave, Sidi, Gaerne en Shimano zijn hier al de revue gepasseerd, maar niets kan tippen aan de kwaliteit van Lake. Ik ben vooral te spreken over de iets duurdere Lakes, die in leer gemaakt zijn, zoals jou 238.
-
- Forum-lid
Ik heb 2 van de 3 SLR Kit Carbonio zadels bij Wielerkoopjes gekocht, beide met grijs streepje en 1 bij Mantel met een rood streepje.
Alle 3 hetzelfde, ook gewicht van 129gr.
Volgens mij is die met een rood streepje een nieuwer model...
Ik denk dus dat die van Wielerkoopjes precies dezelfde is, sterker nog, ik weet het wel zeker! :
Bij Bike24 3x Terra Speed banden en 2x Conti GP5000 gekocht.
Koop je dan ook weer een nieuwe als er één uitkomt?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/