Een 2e hands Tacx Cycleforce One + skyliner.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Mavic Cosmic Carbon Sl
En deze heb ik vandaag van Fiets binnen gekregen:
En deze heb ik ook van Fiets gekregen (via mijn pa en haal ik morgen op):
<a target="_blank" href= "http://album.zoom.nl/user/8553/images/8 ... .jpg">Mijn Bulls 105</a>
-
- Forum-lid
ATB voor de EIGER 2007!
Sidi scarpe genius 5 (zilver).
Sidi scarpe genius 5 (zilver).
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
- spinningfreak
- Forum-lid
Geen Michelin Pro 2 Race, maar gewoon weer twee Vredestein Fortezza Tri Comps.
cassette 13-26 8 speedcassette afnemer en zo'n tool om de cassette tegen te houden
Eens kijken of ik zelf een cassette kan wisselen, zou wel mooi zijn, dan kan ik er al naar gelang de condities een andere cassette (11-21 of 12-23) inzetten.
Eens kijken of ik zelf een cassette kan wisselen, zou wel mooi zijn, dan kan ik er al naar gelang de condities een andere cassette (11-21 of 12-23) inzetten.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
*&^%^*$ wat is dat simpel zeg... Als je die 2 tools hebt is een cassette vervangen simpeler dan je bidon vullen . Is ook een stuk makkelijker poetsen in het vervolg. Effe de cassette eraf en alles kan mooi brandschoon gemaakt worden.
Hmmm binnenkort dan ook maar een een poging wagen om 2 fatsoenlijke remmen op mijn fietsje te zetten. Eens kijken of ik ergens een degelijk stel shimano 105 of ultegra remmen op de kop kan tikken.
Hmmm binnenkort dan ook maar een een poging wagen om 2 fatsoenlijke remmen op mijn fietsje te zetten. Eens kijken of ik ergens een degelijk stel shimano 105 of ultegra remmen op de kop kan tikken.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!