Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Een (beter) regenjackje na 3 dagen achter elkaar van de fiets af te zijn gespoeld in de Vogezen.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
-
- Forum-lid
een pakje camel 25
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
een andere ultegra 10speed cassette 12-23. Ik had een 13-27 opzitten voor de bergen maar met een compact fietst dat op het vlakke volkomen vierkant. Dit is trouwens een dure grappenmakerij geworden. Vroeger kochten we een paar maillard-kransjes bij en experimenteerden voluit met een 6-pion. Tegenwoordig rijdt het echter 100% beter.
voetballen is een spel, wielrennen een sport
Verzekeringsgeld uitgegeven (wat is dat leuk zeg!):
Catlike Compact Pro, tophelmpje. Fantastisch koel en zit heerlijk. Na mijn val (zie topic valpartijen) besloten om weer dezelfde te kopen.
Pearl Izumi shirt, 30% korting. Langzamerhand hangt mijn hele kast vol met spullen van PI. Goed spul. Niet goedkoop, dus in de uitverkoop gekocht. Scheelt toch meer dan 20 euro!
Sugoi regenjack. Ben benieuwd hoe waterdicht dit jack is...
Catlike Compact Pro, tophelmpje. Fantastisch koel en zit heerlijk. Na mijn val (zie topic valpartijen) besloten om weer dezelfde te kopen.
Pearl Izumi shirt, 30% korting. Langzamerhand hangt mijn hele kast vol met spullen van PI. Goed spul. Niet goedkoop, dus in de uitverkoop gekocht. Scheelt toch meer dan 20 euro!
Sugoi regenjack. Ben benieuwd hoe waterdicht dit jack is...
-
- Forum-lid
vandaag een handgespaakt setje wielen voor tubes gekocht.
Ambrosio Nemesis velg
Sapim Laser spaken
Campa Record naaf
Als tube heb ik voor de Deda Tre Olympico gekozen.
Ambrosio Nemesis velg
Sapim Laser spaken
Campa Record naaf
Als tube heb ik voor de Deda Tre Olympico gekozen.