Wat heb jij voor het laatst gekocht?
...
Vandaag belden ze aan met een mooie witte SLR van selle italia......
Helaas was ik in dromenland na een nacht hard werken , dus morgen doen ze een nieuwe poging om het zadel te leveren.....zal vast mooi staan op mn fiets......
Nu nog wachten tot ze Campagnolo Record cranks los kunnen leveren ....
Greetz Rene
Helaas was ik in dromenland na een nacht hard werken , dus morgen doen ze een nieuwe poging om het zadel te leveren.....zal vast mooi staan op mn fiets......
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Eindelijk m'n Assos Fugu jack binnen. Zit perfect en is zo mooi gemaakt. Aan de voorkast zit een soort binnenjack om je body extra warm te houden en er zit een capuchon aan vast. 2 grote zakken met rits, aan de zijkant makkelijk toegangkelijk. Mouwen lang genoeg en lekkere hoge kraag. Kortom ik blij
Het jack combineert ook mooi met mijn (net aangeschafte) Assos Airthight LL broek.
En nu is het half november en hebben we hogere temperaturen dan ooit. Tja....
Ach, het weer slaat vast nog wel om (voor nu is de Fugu tikje te warm).
Het jack combineert ook mooi met mijn (net aangeschafte) Assos Airthight LL broek.
En nu is het half november en hebben we hogere temperaturen dan ooit. Tja....
Ach, het weer slaat vast nog wel om (voor nu is de Fugu tikje te warm).
Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 14 November 2006
...
Greetz Rene
Mn witte SLR is binnen , prachtig ziet ie eruit....een mooi 5 december kado...... Mocht er iemand de zwarte Flite carbonio over willen nemen laat het even weten. Het zadel is in nieuwstaat , en alle transfers op het zadel zijn nog prachtig wit , nog geen spatje eraf incl. doos.
Zadel gaat pas weg na 5 december dus daarom nog niet bij te koop.
Vandaag ook nog een Polar S725X Tour editie besteld , bij de local bike shop,en als het goed is morgen al binnen.
Greetz Rene
...
Greetz Rene
Mn witte SLR is binnen , prachtig ziet ie eruit....een mooi 5 december kado...... Mocht er iemand de zwarte Flite carbonio over willen nemen laat het even weten. Het zadel is in nieuwstaat , en alle transfers op het zadel zijn nog prachtig wit , nog geen spatje eraf incl. doos.
Zadel gaat pas weg na 5 december dus daarom nog niet bij te koop.
Vandaag ook nog een Polar S725X Tour editie besteld , bij de local bike shop,en als het goed is morgen al binnen.
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- amclassic-fan
- Forum-lid HC