Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door intersantos op 06 Januari 2007uitverkoop.Je moet wat met dit weer...
Dacht ik ook.... dus om mezelf maar weer een beetje vrolijk te krijgen:
Dacht ik ook.... dus om mezelf maar weer een beetje vrolijk te krijgen:
Less is bore
Therapeutisch shoppen, super mooi!
Is mijn vriendin overigens ook goed in maar die koopt dan kleren die in de kast verdwijnen
Is mijn vriendin overigens ook goed in maar die koopt dan kleren die in de kast verdwijnen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze gaat er ook pas na zondag op.... (70km limburgse modder happen)
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door spietpiet op 11 Januari 2007
Toch niet met buitenboordlagers ?
Heb jij wel eens een buitenboord schop onder je kont gehad?
*&^&!$@#!@#$%!@$ systeem
Schijnt dat deze afdichtingen beter zijn en anders gaat er linea recta een setje keramisch SKF's in.
Toch niet met buitenboordlagers ?
Heb jij wel eens een buitenboord schop onder je kont gehad?
*&^&!$@#!@#$%!@$ systeem
Schijnt dat deze afdichtingen beter zijn en anders gaat er linea recta een setje keramisch SKF's in.
Less is bore
Hoi,
Gisteren naar de dealer om mn Campagnolo Chorus Compact crankstel 2007 te laten monteren. Ziet er prachtig mooi uit. Aangezien hij ook nog voor een mooie prijs een Campagnolo Record achterderailleur had liggen , heb ik deze gelijk laten monteren...
Zal dit weekend een een foto posten...
Greetz Rene
Gisteren naar de dealer om mn Campagnolo Chorus Compact crankstel 2007 te laten monteren. Ziet er prachtig mooi uit. Aangezien hij ook nog voor een mooie prijs een Campagnolo Record achterderailleur had liggen , heb ik deze gelijk laten monteren...
Zal dit weekend een een foto posten...
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Een setje zwarte Campa Scirocco wielen gekocht ter upgrading van mijn Jan Janssen Tour de France. Ik ben of ik verschil merk in rijeigenschappen in vergelijking met mijn oude handgespaakte setje. Ze zien er in ieder geval mooi uit, en dat was ook een belangrijke reden voor aanschaf.