Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
een fietskoffer van thule
tour du senegal 2006-2007-2008
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
-
- Forum-lid
Sram hollowpin ketting Xt 11-32 cassette hangerbanger t.b.v Sram x9en een bontrager race x-lite zadelpen 400mm
het loopt weer als een treintje nu, alleen weegt het allemaal wat minder dan een trein hahaa.
hangerbanger is echt een aanrader yahoo yahoo
het loopt weer als een treintje nu, alleen weegt het allemaal wat minder dan een trein hahaa.
hangerbanger is echt een aanrader yahoo yahoo
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Quoten: Origineel geplaatst door Patrickh op 24 Februari 2007
Vandaag ook ff gaan shoppen bij salden en daar het volgende gekocht
1 Sidi ginius 6.6
2 Giro atmos 07
En de hond heeft m'n 06 Atmos ingepikt
mag ik vragen wat je voor de sidi's betaald hebt? Ik moet zelf ook nog nieuwe schoenen.
Vandaag ook ff gaan shoppen bij salden en daar het volgende gekocht
1 Sidi ginius 6.6
2 Giro atmos 07
En de hond heeft m'n 06 Atmos ingepikt
mag ik vragen wat je voor de sidi's betaald hebt? Ik moet zelf ook nog nieuwe schoenen.
voetballen is een spel, wielrennen een sport
Gisteren wezen shoppen bij Hopmans, setje wielhoezen gekocht, potje Born Energy en een Tacx Montage Standaard, de Spider Prof:
Echt een ideaal ding, vandaag gelijk m'n mountainbike goed schoongemaakt, dat gaat echt super zo
Echt een ideaal ding, vandaag gelijk m'n mountainbike goed schoongemaakt, dat gaat echt super zo
Quoten: Origineel geplaatst door Dop82 op 25 Februari 2007
Gisteren wezen shoppen bij Hopmans, setje wielhoezen gekocht, potje Born Energy en een Tacx Montage Standaard, de Spider Prof:
al ben k zelf nit zo kapot van hoe je hem hieraan ophangt, beschadigt dit niet op den duur je lak?
al ben k zelf nit zo kapot van hoe je hem hieraan ophangt, beschadigt dit niet op den duur je lak?
Quoten: Origineel geplaatst door Dop82 op 26 Februari 2007
Gewoon de liggende buis pakken ipv de buis onder het zadel, dan kan de fiets geen kant op.
Gewoon de liggende buis pakken ipv de buis onder het zadel, dan kan de fiets geen kant op.