ondershirt dat je echt droog houdt
-
- Forum-lid
Vrijwel onbekend maar Google eens X-Bionic
- Sha Kokken
- Forum-lid
Joe Merino heeft (jawel) 100% merino t-shirts. Twee voor €79,- en lekker strak gesneden. Wel met v-hals helaas
Heb al wat truien, een polo en een sjaal van ze, is prima spul
Ik zal ze eens vragen of ze ook een rond halsje kunnen maken
Heb al wat truien, een polo en een sjaal van ze, is prima spul
Ik zal ze eens vragen of ze ook een rond halsje kunnen maken
Nog niet langs zien komen: Agu Secco ondershirt. Zit prettig strak, voert zweet prima af en voorkomt daarmee afkoeling van je lijf. Shirt is te warm voor hartje zomer, maar gedurende de rest van het jaar is het een ideaal ondershirt. Volgens mij heeft Agu elk voorjaar een actie, waarbij je 2 shirts voor de prijs van 1 kunt aanschaffen.
- de zwarten
- Forum-lid HC
ik zweer bij mesh.
te krijgen in de betere eighties-gay-kledingszaak, en ook wel hier-en-daar in de winkels en het internet.
Om ze geurvrij te krijgen stop ik ze in de diepvries of op kookwas.
te krijgen in de betere eighties-gay-kledingszaak, en ook wel hier-en-daar in de winkels en het internet.
Om ze geurvrij te krijgen stop ik ze in de diepvries of op kookwas.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Herkenbaar! Ik noem deze ondershirts mijn Freddy Mercury Sexhemdende zwarten schreef:ik zweer bij mesh.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Ik zelf heb goede ervaring met Loeffler
http://www.loeffler.at/en/Men
Helaas lastig te verkrijgen, hoewel Correct Rotterdam een partij heeft opgekocht en deze tegen lage prijzen aan het verkopen is.
http://www.loeffler.at/en/Men
Helaas lastig te verkrijgen, hoewel Correct Rotterdam een partij heeft opgekocht en deze tegen lage prijzen aan het verkopen is.
- Bike2Sport
- Forum-lid
- Contact
nog geen reacties betreffende F-Lite zie ik, toevallig iemand hier bekend mee? Ben benieuwd naar de ervaringen hiervan.
http://www.Bike2Sport.nl
Online mtb shop voor Kleding,Accessoires,Onderdelen,Onderhoud,Gereedschap
Online mtb shop voor Kleding,Accessoires,Onderdelen,Onderhoud,Gereedschap
Deze gebruik ik meestal ook, volgens mij is die 2 voor 1 actie gewoon altijd wel ergens te vinden, heb ze namelijk nog nooit anders gekochtQQleQ schreef:Nog niet langs zien komen: Agu Secco ondershirt. Zit prettig strak, voert zweet prima af en voorkomt daarmee afkoeling van je lijf. Shirt is te warm voor hartje zomer, maar gedurende de rest van het jaar is het een ideaal ondershirt. Volgens mij heeft Agu elk voorjaar een actie, waarbij je 2 shirts voor de prijs van 1 kunt aanschaffen.
icebreaker ze zijn niet ontworpen voor de koers maar ik kan niet zonder denk ik....
eigenlijk nooit iets anders gehad! hmmmm misschien toch maar eens dit lijntje lezen!
200lange 12deg-
200korte 12deg +
150korte 20deg+
er zijn ook zwaardere 320 of 280 maar die zijn voor vissers die stil zitten.
eigenlijk nooit iets anders gehad! hmmmm misschien toch maar eens dit lijntje lezen!
200lange 12deg-
200korte 12deg +
150korte 20deg+
er zijn ook zwaardere 320 of 280 maar die zijn voor vissers die stil zitten.