Sensa
-
- Forum-lid
That's a steal! The bike looks really flashy with all the decals and bright yellow accents. However, I do understand some riders want a frame that looks different, opposed to all the black bikes out there.
This is my black beauty:
This is my black beauty:
-
- Forum-lid
€1999 ! Thats a give away where did you get it from?SSL schreef:Just three months ago i bought (almost) the same bike. I've got the DI2 kit with the ritchey superlogic set but with standard RA pro wheels which i plan to change next year. So far i've replaced the bar tape with a full black on.
Like the most of us i find the decals/graphics also too much, but for me it's all about the ride. I use it mainly to do ride on organised bike events (+150km)
I've bought mine at just €1999, so it was a real bargain for a di2, carbon frame. It's a nice fckn bike!
(just mind the cube backpack..... )
I love mine, the Dura Ace wheels are fantastic. Uphill , downhill , the ride is excellent.
Ik twijfel heel erg tussen de Giulia Supremo 2015 met Ultegra Di2 voor 2200 euro ( die staat 200 km verderop, zonder mogelijkheid om hem goed op maat af te laten stellen en alleen met fabrieksgarantie). Of de Calabria Matt 2016 Full Ultegra voor ong. 2000 (bij 12GO Biking, wat op slechts een half uurtje rijden zit).
Ik wil hem graag voor recreatief rijden gebruiken en af en toe een kwart triathlon.
Persoonlijk vind ik de looks van de calabria beter, en het feit dat het een aero bike is kan ook helpen bij de triathlon. Maar aan de andere kant is Di2 natuurlijk ook gaaf.
Hoe kijken jullie er tegenaan?
Ik wil hem graag voor recreatief rijden gebruiken en af en toe een kwart triathlon.
Persoonlijk vind ik de looks van de calabria beter, en het feit dat het een aero bike is kan ook helpen bij de triathlon. Maar aan de andere kant is Di2 natuurlijk ook gaaf.
Hoe kijken jullie er tegenaan?
Monofunk schreef:Hoe kijken jullie er tegenaan?
€200,- in mijn zak houden door een fiets te kopen die ik mooier vind
Wat denk je zelf?
200 km rijden voor een fiets zonder dat hij voor je op maat wordt afgesteld?
Ik wist het wel
Oh ja.... Di2
Misschien fantastisch; maar een derailleurkabeltje vervangen lukt me wel maar als er iets met een servomotortje aan de hand is of een ander elektronisch probleem moet ik naar de fm.... ( ik ken mensen die met Di2 rijden; en eerlijk is eerlijk ik hoor nooit iemand over problemen maar ik ben misschien een beetje behoudend.......)
Voor mij persoonlijk zou de keus niet moeilijk zijn.
Succes
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Onlangs is mijn Giant gestolen en kijk dus rond voor een nieuwe fiets. De Giant beviel mij prima, maar ben intussen ook geïnteresseerd in Apex en Sensa.
Vanmorgen de Sensa Giulia G2 bekeken. Op het oog en volgens de specs een superfiets. Mocht iemand zijn/haar ervaringen willen delen over de deze fiets dan lees ik die graag. Ik ben benieuwd naar de rijeigenschappen zoals prestaties, comfort, stuurgedrag, klimmen, wielen etc..
Alvast bedankt!
Vanmorgen de Sensa Giulia G2 bekeken. Op het oog en volgens de specs een superfiets. Mocht iemand zijn/haar ervaringen willen delen over de deze fiets dan lees ik die graag. Ik ben benieuwd naar de rijeigenschappen zoals prestaties, comfort, stuurgedrag, klimmen, wielen etc..
Alvast bedankt!
Sensa Giulia G2 Project Paint
Bulls Harrier
Bulls Harrier
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe racefiets. Ik kwam ook de Sensa Trentino UL tegen. Nu schijnt deze totaal niet comfortabel te zijn. In hoeverre is zoiets te ondervangen met bredere banden en een ander stuurlint (zoals ik in een review heb gelezen)?
Van de week de knoop doorgehakt en een Sensa Guilia G2 Project Paint besteld met hoge wielen....
Gelijk ook een Guru Bike fit gehad. Nog even wachten tot de fiets geleverd wordt...
Iemand nog ervaringen met Guilia G2? Ben benieuwd.
Gelijk ook een Guru Bike fit gehad. Nog even wachten tot de fiets geleverd wordt...
Iemand nog ervaringen met Guilia G2? Ben benieuwd.
Sensa Giulia G2 Project Paint
Bulls Harrier
Bulls Harrier
Bredere banden geven meer comfort, kan ik je zeker aanraden. Maar geldt dat niet voor alle fietsen?rudizm schreef:Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe racefiets. Ik kwam ook de Sensa Trentino UL tegen. Nu schijnt deze totaal niet comfortabel te zijn. In hoeverre is zoiets te ondervangen met bredere banden en een ander stuurlint (zoals ik in een review heb gelezen)?
De Trentino is geen comfortracer, maar persoonlijk (ik heb de SL-variant) vind ik het oncomfortabele heel erg meevallen. Wellicht dat een testrit je meer duidelijkheid geeft, ook tav geometrie.
Het advies van het stuurlint snap ik wel, wat er standaard op zit is vrij glad en hard.
"Fietsen is mijn medicijn."