Sensa
Paar dingen die me toch opvallen:
- Aquila was 1 van de 3 topfietsen, maar lijkt vervangen te zijn door de Giula G2 die op zijn beurt vervangen is door de GiuliAero. De Aquila staat ook een stuk zwaarder gelijst plotseling.
- Schijfremmen met thru-axle, die hadden ze op de mtb ook nog niet.
- Campagnolo beschikbaar?
Verder is het Engels ook nog niet altijd van topniveau... Maar in ieder geval is het niet Louis van Gaal.
EDIT:
Ook even wat onderzoek gedaan naar de prijzen: Dura Ace (9100) Di2 is 250 duurder dan nu en mechanisch scheelt 200.
Ultegra Di2 scheelt 100 en mechanisch 50. Dat lijkt ook op de meeste andere modellen het verschil te zijn, maar voor de goedkoopste 2 modellen is het verschil maar 25.
Mocht ik het budget hebben zou ik er nú een halen bij fietsenwinkel, Giulia + vol Ultegra voor nog geen 1800....
- Aquila was 1 van de 3 topfietsen, maar lijkt vervangen te zijn door de Giula G2 die op zijn beurt vervangen is door de GiuliAero. De Aquila staat ook een stuk zwaarder gelijst plotseling.
- Schijfremmen met thru-axle, die hadden ze op de mtb ook nog niet.
- Campagnolo beschikbaar?
Verder is het Engels ook nog niet altijd van topniveau... Maar in ieder geval is het niet Louis van Gaal.
EDIT:
Ook even wat onderzoek gedaan naar de prijzen: Dura Ace (9100) Di2 is 250 duurder dan nu en mechanisch scheelt 200.
Ultegra Di2 scheelt 100 en mechanisch 50. Dat lijkt ook op de meeste andere modellen het verschil te zijn, maar voor de goedkoopste 2 modellen is het verschil maar 25.
Mocht ik het budget hebben zou ik er nú een halen bij fietsenwinkel, Giulia + vol Ultegra voor nog geen 1800....
- Sha Kokken
- Forum-lid
- Berichten: 519
- Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
- Locatie: Hooglanderveen
als ik de opbouw van de range bekijk mag Sensa van mij nog met een endurance model komen: hoger balhoofd, beetje aero, schijven en niet al te zwaar.. Beetje Canyon Endurace Cf slx maar dan wat betaalbaarder zeg maar.
Zo'n Giulia vind ik best mooi maar dat worden voor mij wat te veel spacers
Zo'n Giulia vind ik best mooi maar dat worden voor mij wat te veel spacers
Ja zo kan je blijven doorgaan. Je kan ook zonder carbon frame als weekend warrior je rondjes maken, een bril van €15,- beschermt je ogen ook etc etc etc.Karl66 schreef:Wat is het nut van aero als je er rechter op gaat zitten en er schijfremmen aan hangt?
@TL@ Er zitten op alle Sensa's sowieso een redelijke korting bij je FM, dus deze prijzen geven niet helemaal een goed beeld. Dan nog lijkt het mij niet meer echt een uitgesproeken budget merk zoals het tot een paar jaar geleden wel was.
- Sha Kokken
- Forum-lid
- Berichten: 519
- Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
- Locatie: Hooglanderveen
Wat is het nut van je druk maken over je materiaal als je er niet je geld mee verdient?
Ik ben wel gecharmeerd van karretjes als de Endurace cf slx en de BMC Roadmachine, ik kan ze betalen maar ik vind het eigenlijk van de zotte om vijf of zes mille in een fiets te parkeren. Dus óf hopen op wat meer betaalbaardere alternatieven of net zo lang op dit forum rondhangen tot ik die bedragen wel normaal vind
Ik ben wel gecharmeerd van karretjes als de Endurace cf slx en de BMC Roadmachine, ik kan ze betalen maar ik vind het eigenlijk van de zotte om vijf of zes mille in een fiets te parkeren. Dus óf hopen op wat meer betaalbaardere alternatieven of net zo lang op dit forum rondhangen tot ik die bedragen wel normaal vind
Beetje tegenstrijdig en een Sensa is betaalbaar qua prijskwaliteit.Sha Kokken schreef:als ik de opbouw van de range bekijk mag Sensa van mij nog met een endurance model komen: hoger balhoofd, beetje aero, schijven en niet al te zwaar.. Beetje Canyon Endurace Cf slx maar dan wat betaalbaarder zeg maar.
Zo'n Giulia vind ik best mooi maar dat worden voor mij wat te veel spacers
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Sha Kokken
- Forum-lid
- Berichten: 519
- Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
- Locatie: Hooglanderveen
Sorry ik begrijp je niet.nijkie schreef:Beetje tegenstrijdig en een Sensa is betaalbaar qua prijskwaliteit.Sha Kokken schreef:als ik de opbouw van de range bekijk mag Sensa van mij nog met een endurance model komen: hoger balhoofd, beetje aero, schijven en niet al te zwaar.. Beetje Canyon Endurace Cf slx maar dan wat betaalbaarder zeg maar.
Zo'n Giulia vind ik best mooi maar dat worden voor mij wat te veel spacers
Ik hoop juist dat Sensa met een betaalbaar alternatief komt voor wat andere merken.
Sensa is gewoon duur geworden... Volgen dezelfde lijn als Canyon. Van prijsvechter (toen nog Intersens/Target) naar premiummerk. Het enige wat er nog aan ontbreekt is de sponsoring van een professionele ploeg.
- Sha Kokken
- Forum-lid
- Berichten: 519
- Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
- Locatie: Hooglanderveen
Bizar dat ik dat gemist heb terwijl ik de website van BMC aan het onderkwijlen washavana schreef:Sensa is gewoon duur geworden...