Prachtige fiets! [OK HAND SIGN] niet te veel poespas. gewoon mooi, degelijk.joeppeters schreef:Mijn nieuwe Sensa, elke trap is raak..
Sensa
-
- Forum-lid
- Supergrover
- Forum-lid HC
deze dus....
- Supergrover
- Forum-lid HC
knolan82 schreef:Ja inderdaad. Moet nog een beetje oefenen. Nieuw op het forum!!
geeft niet, welkom!
volgende keer iets grotere en beter belichte foto...
enne, wat komt er voor in de plaats??
Beste sensa calabri 2017 mede bezitters,
Over ongeveer 2 weken ben ik ook ik het bezit van een sensa calabri 2017 maat 61 met wielset Supra RA Elite. Echter ben ik benieuwd of hier ook 25 mm of zelf 28 mm buitenbanden in/ op passen, zowel voor als achter.
Heeft iemand er ervaring mee? of weet iemand of dit past/gaat
Hoor het graag.
Over ongeveer 2 weken ben ik ook ik het bezit van een sensa calabri 2017 maat 61 met wielset Supra RA Elite. Echter ben ik benieuwd of hier ook 25 mm of zelf 28 mm buitenbanden in/ op passen, zowel voor als achter.
Hoor het graag.
-
- Forum-lid
25mm gaat zonder twijfel. 28 zou bij mij niet gaan lukken. In ieder geval met brede conti gp's niet.
Geen idee, maar je hebt die fiets toch?TMx schreef:Beste sensa calabri 2017 mede bezitters,
Hoor het graag.
Leg eens een meetlatje tussen de vork(en) en kijk wat je onder de rem(men) nog over hebt.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Ik rijd zelf nog altijd 23mm (GP 4000 sII) en vraag me af waarom iedereen zo graag 25mm of groter wil rijden..