Sensa
-
- Forum-lid
Goedenavond,
Ik heb de sensag Aquila pro 2017 op het oog als nieuwe fiets.
Heeft iemand daar ervaring mee of is er iemand die daar nu op rujd? Er staat dat dit een zeer comfortabele racer is voor de gran fondo's. Nu ben ik benieuwd hoe confortabel dit dan mag zijn.
Heeft iemand daar ervaring mee of is er iemand die daar nu op rujd? Er staat dat dit een zeer comfortabele racer is voor de gran fondo's. Nu ben ik benieuwd hoe confortabel dit dan mag zijn.
Je hebt comfort in de vorm van de geometrie en je hebt comfort ivm de bandendruk.Wesley1990 schreef:Goedenavond,
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Ik denk dat ze hier bedoelen de geometrie van de fiets. En daar maak ik me enigszins zorgen om aangezien ik niet echt rechtop wil en hoef te zitten zeg maar!nijkie schreef:Je hebt comfort in de vorm van de geometrie en je hebt comfort ivm de bandendruk.Wesley1990 schreef:Goedenavond,
Ook al zou iemand hem comfortabel vinden, dan zegt dat voor jou niets, want dat hangt vrij nauw samen met je lichaamsbouw.
Stack of balhoofdhoogte vergelijken met je huidige fiets levert meer op.
Stack of balhoofdhoogte vergelijken met je huidige fiets levert meer op.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
De Aquila komt qua geometry overeen met de Giulia en Calabria (of in ieder geval, toen het nog 1 van de 3 topfietsen was. Dat is het niet meer, somehow). Het extra comfort lijkt hem dan ook te zitten in de carbon layup en ingebouwde flex in het frame.
-
- Forum-lid
Beetje stil in het Sensa draadje.
Na een jaar de vorkbuis eindelijk ingekort en nieuw stuurlintje.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
-
- Forum-lid
Strak!
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Hoii mag ik vragen wat je ervaringen zijn met de giulia? Overweeg de giulia of de aquila aan te achaffen als nieuwe fiets...
Wat een prachtige fiets!specializedmerida schreef:Beetje stil in het Sensa draadje.
Aangezien Sensa in de garantievoorwaarden niets heeft staan over het gebruik op een Tacx, was ik benieuwd hoe ze handelen als er wel wat gebeurd met mijn Sensa op de Tacx. Dit is Sensa's reactie:
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben geen vaste voorwaarde in onze garantierichtlijnen opgenomen met gebruik op home trainers. In het beginsel is een fiets ontworpen om gebruikt te worden op de weg. Bij gebruik van een hometrainer kunnen er krachten op het frame komen te staan, waar het niet voor ontworpen is. Vooral bij heftige sprinttrainingen waarbij flink met de fiets wordt gewrikt. Bij aluminium fietsen verwachten wij geen problemen. Dit materiaal is behoorlijk vergevingsgezind en zal daarom niet snel voor problemen zorgen.
Carbon is iets meer gevoelig voor krachten die anders zijn dan waar het voor ontworpen is. Toch hebben veel Sensa rijders een Tacx en zij gebruiken hem zonder problemen. Zo ook het door ons gesponsorde team. Dus in de praktijk zal het geen problemen opleveren en tot nu toe is er nog nooit een garantieaanvraag afgewezen op basis van gebruik op een Tacx.
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben geen vaste voorwaarde in onze garantierichtlijnen opgenomen met gebruik op home trainers. In het beginsel is een fiets ontworpen om gebruikt te worden op de weg. Bij gebruik van een hometrainer kunnen er krachten op het frame komen te staan, waar het niet voor ontworpen is. Vooral bij heftige sprinttrainingen waarbij flink met de fiets wordt gewrikt. Bij aluminium fietsen verwachten wij geen problemen. Dit materiaal is behoorlijk vergevingsgezind en zal daarom niet snel voor problemen zorgen.
Carbon is iets meer gevoelig voor krachten die anders zijn dan waar het voor ontworpen is. Toch hebben veel Sensa rijders een Tacx en zij gebruiken hem zonder problemen. Zo ook het door ons gesponsorde team. Dus in de praktijk zal het geen problemen opleveren en tot nu toe is er nog nooit een garantieaanvraag afgewezen op basis van gebruik op een Tacx.
Slim geformuleerd: zo weet je nog steeds niets. Ze sluiten immers niet uit dat ze een garantieaanvraag n.a.v. Tacx-gebruik zullen afwijzen. Het antwoord suggereert dat ze wel dergelijke garantieaanvragen ontvangen. Je zou nog kunnen vragen om hoeveel garantiegevallen dit (grosso modo) op jaarbasis gaat en of die allemaal gehonoreerd zijn.
t.a.f.k.a.e.h.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC