Sensa
-
- Forum-lid
Tja, alles standaard en dan heb je een mechanische ultegra 8000 op een heel mooi frame voor 2349 euro.daniel1975 schreef: ↑03 sep 2017 16:28 Fatsoenlijke kleur +270
Wielen die bij zo'n fiets horen +550
Goede 25mm banden +45
Dan kom ik al op 4300, na korting 3900.
Zo'n fiets koop je niet met 1800gr ware lage instapwielen. En de meerprijs voor kleur vind ik sowiso zot.
Er zijn lelijker fietsen en zonder complete ultegra groep die meer kosten.
Goedkopere aero fietsen zou ik niet zo direct kunnen opnoemen.
Met wat opties zit je natuurlijk direct een pak duurder, maar als je al een leuke hoge wielset hebt, heb je eigenlijk niet veel opties nodig.
Feit is ook dat we over 2018 prijzen spreken en bij de andere merken komt er voor volgend jaar ook wel wat bij.
-
- Forum-lid
De benen moeten het doen en dan maakt het niet uit of je op een pinarello rijdt of een sensa
Als je maar plezier hebt met het fietsen
Als je maar plezier hebt met het fietsen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier is natuurlijk geen speld tussen te krijgen!!dwangarbeider schreef: ↑03 sep 2017 17:43
Tja, alles standaard en dan heb je een mechanische ultegra 8000 op een heel mooi frame voor 2349 euro.
Er zijn lelijker fietsen en zonder complete ultegra groep die meer kosten.
Maar investeer dan aub wel in een setje hoog chinees carbon, dat heeft zo'n frame echt nodig.
Less is bore
Wel een "kleine ploeg":Jaap Telder schreef: ↑03 sep 2017 14:00 .........Alleen rijden er nog geen grote ploegen met Sensa, maar verder zijn ze voor mijn gevoel niet veel minder dan een Canyon of een Giant, maar dat is mijn persoonlijke mening
http://www.kanjersvoorkanjerscyclingteam.nl/
[/quote]
Klopt, mooie ploeg met mooie fietsen
Op mijn trentino sl 2014 ging dat prima (ik heb er Continental GP 4000 en Specialized Roubaix pro op gehad). Kan het je absoluut aanraden, met wat minder bar gaf het winst in comfort.
"Fietsen is mijn medicijn."
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ligt aan het modeljaar, de oudere modellen kan het enkel met niet te breed uitvallende banden. GP4000S in 25 mm is bij de fietsen geen optie.
Ik heb een 'ouder' model van 2013 (of is dit niet oud genoeg) en daar passen GP4000S2 25mm nog. Dit icm 17mm interne velgbreedte.amclassic-fan schreef: ↑11 sep 2017 09:12Ligt aan het modeljaar, de oudere modellen kan het enkel met niet te breed uitvallende banden. GP4000S in 25 mm is bij de fietsen geen optie.
Afgelopen week ook een Sensa Calabria Di2 opgehaald.
Ex "kanjers voor kanjers" teamfiets. Ik heb gekozen voor de Supra Elite wielset, wat voor mij goed genoeg is.
Ik heb er nu een paar 100 km op zitten en ik moet zeggen dat het geweldig fietst!
Erg stijf frame, stuurt goed en de wielen en banden zijn een goede combo voor een solide wegligging.
Ik rij pas sinds deze zomer en alleen recreatief, ben 56 en als ik hard wil pak ik wel een auto
eerdaags hoop ik de SM-PCE1 interface binnen te krijgen en ga ik nog wat sleutelen aan het Di2 systeem... ik ben techneut van beroep en vond dit een gadget die ik moest hebben
Heel erg blij met die Sensa! En het is een mooi stuk techniek!
(PS model 2016 en gewoon op 25mm)
Ex "kanjers voor kanjers" teamfiets. Ik heb gekozen voor de Supra Elite wielset, wat voor mij goed genoeg is.
Ik heb er nu een paar 100 km op zitten en ik moet zeggen dat het geweldig fietst!
Erg stijf frame, stuurt goed en de wielen en banden zijn een goede combo voor een solide wegligging.
Ik rij pas sinds deze zomer en alleen recreatief, ben 56 en als ik hard wil pak ik wel een auto
eerdaags hoop ik de SM-PCE1 interface binnen te krijgen en ga ik nog wat sleutelen aan het Di2 systeem... ik ben techneut van beroep en vond dit een gadget die ik moest hebben
Heel erg blij met die Sensa! En het is een mooi stuk techniek!
(PS model 2016 en gewoon op 25mm)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Foto?