Sensa
Mooie links , bedankt hiervoor.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
€1889,00 heb je een hele nieuwe Gulia G2 compleet.
Kun je mooi de onderdelen verkopen.
Anders Reinders in Ruinerwold bellen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
http://www.vosfietsen.nl/index.php?opti ... Itemid=127 een complete fiets kopen is goedkoper....
Kwam op Insta al wat previews tegen van de 2019 versies
The New Sensa Giula G3 Disc
The New Sensa Giulia G3 Disc ocean metallic limited
The New Sensa Evo Disc Stone Tintan
New Sensa Evo Disc
The New Sensa Giula G3 Disc
The New Sensa Giulia G3 Disc ocean metallic limited
The New Sensa Evo Disc Stone Tintan
New Sensa Evo Disc
Ziet er zeker goed uit. Ben benieuwd hoeveel deze gaat kosten. Ik was al geïnteresseerd in de Evo.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ik denk dat je zo'n 500 euro bovenop de prijzen van normale evo kan rekenen.
Wel beetje jammer. Heb afgelopen jaar voor ik mijn Bianchi Aria Disc kocht ook wel even gekeken naar o.a. Sensa doordat mijn eerste racefiets een Sensa Umbria Tiagra was, maar met Ultegra Di2 (disc) afmontage betaal ik voor een Sensa al snel evenveel als voor een Bianchi. Dan rijd ik toch liever een "wat groter merk" dan Sensa.
Iemand bij mijn club heeft zo'n zwart met rode Evo, maar vind hem vrij lomp ogen in het echt.
Wel beetje jammer. Heb afgelopen jaar voor ik mijn Bianchi Aria Disc kocht ook wel even gekeken naar o.a. Sensa doordat mijn eerste racefiets een Sensa Umbria Tiagra was, maar met Ultegra Di2 (disc) afmontage betaal ik voor een Sensa al snel evenveel als voor een Bianchi. Dan rijd ik toch liever een "wat groter merk" dan Sensa.
Iemand bij mijn club heeft zo'n zwart met rode Evo, maar vind hem vrij lomp ogen in het echt.