Sensa
-
- Forum-lid
Oef, dat lijkt me toch zeker 200, misschien wel 3-400 teveel voor een alu fiets van die leeftijd, ongeacht de staat van gebruik. Zo te zien ook nog een 5800 groepje (of misschien zelfs 5700?) met een no-name crankstel en weinig speciale wielen.
-
- Forum-lid
En? Wat is je eerste indruk? Ik kijk naar de standaard ultegra versie. Mooi is hij zeker.
Dat is niet alleen lastig, het gaat je ook niet lukken om dan nog je geld retour te krijgen
-
- Forum-lid
onder mijn G3 DISC is 28 wel de max. hoe het zonder disc zit durf ik niet te zeggen.
Maar 30mm lijkt me sterk dat het gaat passen.
Maar 30mm lijkt me sterk dat het gaat passen.
-
- Forum-lid
Ik heb er ook 28 in zitten. Dat gaat vlot.
30 wordt erg nipt, al hangt dat natuurlijk nog eens van band tot band en de velgbreedte af. Het zou wel net kunnen lukken, maar evengoed ook niet.
30 wordt erg nipt, al hangt dat natuurlijk nog eens van band tot band en de velgbreedte af. Het zou wel net kunnen lukken, maar evengoed ook niet.
Dit jaar gereden met challenge Roubaix 27mm banden, pasten inderdaad prima. Dus de 28 zal ook zeker gaan. De twijfel is over de 30, hoopte hier misschien iemand de treffen met ervaringen.
Maar eens in m'n kennissenkring rondvragen dan of er iemand een wiel/losse band 30mm heeft staan.. hopelijk komt er dan in het najaar nog ergens een leuke black friday of kerst solden aanbieding voorbij voor bandjes
Maar eens in m'n kennissenkring rondvragen dan of er iemand een wiel/losse band 30mm heeft staan.. hopelijk komt er dan in het najaar nog ergens een leuke black friday of kerst solden aanbieding voorbij voor bandjes