Sensa
-
- Forum-lid HC
Ik ben ook van een maat 58 Specialized naar een maat 55 Sensa gegaan.
Enkel de drop is 5 mm lager, en 3 mm korter in reach, de rest is ongewijzigd.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
MTH bikes is bij mij in de buurt (Lichtenvoorde => Eibergen)Rick13 schreef: ↑13 mar 2022 13:35 Dat scheelt behoorlijk.
Maar Vos in Oosterhout is voor mij een behoorlijk eindje rijden. (120 km enkele reis).
Terwijl Vos in Zwanenburg op mijn fiets route licht. Voor als er wat aan de hand is met de fiets. Daarnaast nog een goede deal voor een nieuwe voorvork (voor mijn oude fiets).
Maar hoe kan Vos in Oosterhout zoveel korting geven?
Maar hoe is de fiets voor toertochten en in de bergen? Iemand ervaring. (prijs buiten beschouwing gelaten)
Heb daar 3 jaar geleden geïnformeerd naar een Sensa G3 disc, kreeg er geloof ik toen 10% korting op.
Wist van Wim de Vos in Oosterhout, daar toch maar heengereden en daar de Sensa besteld met 25% korting.
Geloof dat ik met dat ritje meer als 400 euro bespaard heb (incl. benzine...., dus nou zou je net quitte spelen )
Welk type specialized en welk type Sensa?met drop bedoel je stack neem ik aan.colnagofreak schreef: ↑14 mar 2022 08:21 Ik ben ook van een maat 58 Specialized naar een maat 55 Sensa gegaan.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid HC
De benzine prijzen zijn wel wat duurder dan 3 jaar terug.Flipmoehoe schreef: ↑14 mar 2022 08:32MTH bikes is bij mij in de buurt (Lichtenvoorde => Eibergen)Rick13 schreef: ↑13 mar 2022 13:35 Dat scheelt behoorlijk.
Maar Vos in Oosterhout is voor mij een behoorlijk eindje rijden. (120 km enkele reis).
Terwijl Vos in Zwanenburg op mijn fiets route licht. Voor als er wat aan de hand is met de fiets. Daarnaast nog een goede deal voor een nieuwe voorvork (voor mijn oude fiets).
Maar hoe is de fiets voor toertochten en in de bergen? Iemand ervaring. (prijs buiten beschouwing gelaten)
Heb daar 3 jaar geleden geïnformeerd naar een Sensa G3 disc, kreeg er geloof ik toen 10% korting op.
Wist van Wim de Vos in Oosterhout, daar toch maar heengereden en daar de Sensa besteld met 25% korting.
Geloof dat ik met dat ritje meer als 400 euro bespaard heb (incl. benzine...., dus nou zou je net quitte spelen )
Maar zonder gekkigheid. Ik heb al een aanbetaling gedaan, dus kan waarschijnlijk niet meer terug. Zal het in gedachten houden voor mijn volgende aankoop.
Maar hoe kunnen hun zoveel korting geven? Zijn de marges op fietsen zo hoog?
Als je de kosten zoals de huur, de energie en personeelskosten bij elkaar optelt moet dat ergens vandaan komen, toch . . . .?Rick13 schreef: ↑14 mar 2022 11:37De benzine prijzen zijn wel wat duurder dan 3 jaar terug.Flipmoehoe schreef: ↑14 mar 2022 08:32MTH bikes is bij mij in de buurt (Lichtenvoorde => Eibergen)Rick13 schreef: ↑13 mar 2022 13:35 Dat scheelt behoorlijk.
Maar zonder gekkigheid. Ik heb al een aanbetaling gedaan, dus kan waarschijnlijk niet meer terug. Zal het in gedachten houden voor mijn volgende aankoop.
Maar hoe kunnen hun zoveel korting geven? Zijn de marges op fietsen zo hoog?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless