Sensa
Ik had een cube nuroad besteld, die zijn heel slecht te krijgen. Er is sowieso in die klasse en mijn maat heel weinig aanbod. Vandaar dat ik het nog overweeg om daar de sensa te gaan bekijken. Anders had ik allang verder gekeken
Ook was ik al bezig om mijn geld terug te krijgen maar toen boden ze me deze aan.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Afhankelijk van je maat een telefoontje doen naar Wim de Vos fietsen in Oosterhout.
Als hij een Sensa staan heeft vind je die nergens anders goedkoper.
Met wat geluk heeft hij zelfs een Cube in voorraad.
Als hij een Sensa staan heeft vind je die nergens anders goedkoper.
Met wat geluk heeft hij zelfs een Cube in voorraad.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Mijn ‘gevoel’: je zocht een Cube Nuroad. Ik neem voor het gemak aan, dat je wat zoekwerk hebt gedaan voordat je op die fiets uitkwam. Helaas kan 12Go je gevraagde fiets niet leveren en ze bieden je een alternatief. Uit je openingsbericht haal ik, dat het een ‘second best’ keuze voor je lijkt te gaan worden als je ermee akkoord gaat. Je afweging lijkt daarmee te gaan worden of je een ‘goede’ prijs wilt of een fiets van je eigen keuze (waar dus meer ‘gevoel’ naar uitgaat). Zelf zal ik kortstondig met het eerste bezig zijn, omdat je graag wilt. Na even nadenken zou ik zelf altijd voor het 2e gaan. Is je gevoel eigenlijk niet bij de fiets die je wordt aangeboden; niet doen! Fietsen is plezier, passie misschien, gevoel, bloed, zweet en tranen (oké, ietwat dramatisch). Geen genoegen nemen met ‘second best’. Op ieder budget past een deksel die je bij je past!Siya schreef: ↑16 apr 2023 19:52Ik had een cube nuroad besteld, die zijn heel slecht te krijgen. Er is sowieso in die klasse en mijn maat heel weinig aanbod. Vandaar dat ik het nog overweeg om daar de sensa te gaan bekijken. Anders had ik allang verder gekeken
Ook was ik al bezig om mijn geld terug te krijgen maar toen boden ze me deze aan.
Succes!
Wellicht is een deel van het misverstand/miscommunicatie bij jezelf te zoeken?
Je kunt niets vinden over deze fiets, maar de winkel vermeldt meteen dat het een ltd (staat nota bene in de naam) is in samenwerking met Sensa, maar dat mis je?
Overigens zijn er genoeg gravelbikes te koop in deze prijsklasse dus er valt genoeg te vergelijken.
Succes!
Je kunt niets vinden over deze fiets, maar de winkel vermeldt meteen dat het een ltd (staat nota bene in de naam) is in samenwerking met Sensa, maar dat mis je?
Overigens zijn er genoeg gravelbikes te koop in deze prijsklasse dus er valt genoeg te vergelijken.
Succes!
Courir c'est mourir un peu
Just in case anybody is interested - I successfully mounted the stem (and a Ritchey handlebar with integrated routing). I really like the look and the ride feel. This is what it looks like:
The most use 1 or 2 spacers.Well it looks very good.Was it easy to fix the cables?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.