Geen idee wat je gewicht is maar voor 28mm rij je best met hoge druk.J-JBol schreef: ↑11 jun 2023 07:38 28mm tubeless? Ik had op mijn Guilia Evo eerst 25mm met binnenband. Toen vond ik het ook echt een stuiterbak. Nu 28 mm met binnenband met 5.6 bar voor en 6,15 achter. En zolang het geen kasseien zijn vind ik het comfort prima.
Fijne rit! Ik heb even een weekendje "verplicht" rust i.v.m. een valpartijtje vrijdag toen ik uit m'n werk naar huis fietste.
Sensa
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Een kilo of 82/83 denk, check het niet al te vaak. Durf eigenlijk niet teveel lager te gaan en bevalt me ook eigenlijk goed qua rijgedrag zo.nijkie schreef: ↑11 jun 2023 17:29Geen idee wat je gewicht is maar voor 28mm rij je best met hoge druk.J-JBol schreef: ↑11 jun 2023 07:38 28mm tubeless? Ik had op mijn Guilia Evo eerst 25mm met binnenband. Toen vond ik het ook echt een stuiterbak. Nu 28 mm met binnenband met 5.6 bar voor en 6,15 achter. En zolang het geen kasseien zijn vind ik het comfort prima.
Fijne rit! Ik heb even een weekendje "verplicht" rust i.v.m. een valpartijtje vrijdag toen ik uit m'n werk naar huis fietste.
-
- Forum-lid
Ik weeg 78 kg en rijdt 28 mm met 5 bar.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Met binnenband?
En ik heb sinds drie weken de Sensa Giulia GF Dark sea.
Meteen de Alpe d'HuZes mee gefietst.
Was een gokje maar pakte gelukkig goed uit.
Is een erg fijne fiets waarvan de kleur goed tot z'n recht komt in de zon.
Meteen de Alpe d'HuZes mee gefietst.
Was een gokje maar pakte gelukkig goed uit.
Is een erg fijne fiets waarvan de kleur goed tot z'n recht komt in de zon.
Courir c'est mourir un peu
Mijn vrouw heeft een Sensa Giulia Evo Disc en nu moeten de balhoofdlagers worden vervangen. Deze zijn al besteld, maar nu wil ik weten of de remkabel voor (gaat buiten balhoofd om) ook los moet. Of heb ik voldoende speling als ik de stuurpen los haal van de vork? Zo nee, dan laat ik het de FM doen.