Sensa
Helaas is de body van mijn SUPRA RFC 50 ELITE DISC wielen met 12 speed ultegra kapot op mijn sensa giulia gf.
Weten jullie een goede vervanger hiervoor? Mag van mij best een wat minder luide versie zijn want ik vond deze wel hard ratelen eerlijk gezegd.
Weten jullie een goede vervanger hiervoor? Mag van mij best een wat minder luide versie zijn want ik vond deze wel hard ratelen eerlijk gezegd.
Beetje vet er in dan is die minder luid,maar hoge carbon en velgen en frame zijn een prima klankkast
Je zal dezelfde vrijloop moeten kopen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Recent afscheid genomen van m'n Giulia G2, maar er wel een 17-jarige knaap heel blij mee gemaakt. Z'n smile sprak boekdelen.
5 jaar lang héél tevreden geweest van de Sensa. En eigenlijk dacht ik dat ik die gewoon ging houden. Maar 5 fietsen is toch echt te veel.
Ik heb nog een shirtje liggen van Sensa. Als ik iemand een plezier kan doen met een fijn shirt voor een klein prijsje, stuur me PM.
5 jaar lang héél tevreden geweest van de Sensa. En eigenlijk dacht ik dat ik die gewoon ging houden. Maar 5 fietsen is toch echt te veel.
Ik heb nog een shirtje liggen van Sensa. Als ik iemand een plezier kan doen met een fijn shirt voor een klein prijsje, stuur me PM.
Afgelopen week de nieuwe wielset die ik besteld had bij Philippos binnengekregen. 40mm hoog en 23 breed intern. Mooie set naast de 62mm wielen, zal gebruikt gaan worden in de heuvels/bergen en op het vlakke vanaf windkracht 4 a 5. Vandaag was dus een goede testdag. Bevalt tot nu toe super, wat een ontzettend verschil tov. de hogere set
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit RA90!