Sensa
3500 km en gebruiksporen daarmee bedoel je het ketting blad bv?
De rest kan je toch goed schoonmaken zodat de fiets er als nieuw uitziet.
Ik schat ook tussen de €3000,00 en €3250,00
De rest kan je toch goed schoonmaken zodat de fiets er als nieuw uitziet.
Ik schat ook tussen de €3000,00 en €3250,00
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Zojuist bij Mantel geweest en daar de Giulia GF met Ultegra Di2, 35mm carbon wielen en Combo Integrale cockpit gekocht voor 3.999 euro. Kleur Dark Sea.
Kom van een Canyon Endurace CF 7 en de voornaamste reden van de overstap was schijfremmen. Vervolgens krijg je allemaal aan vullende wensen/eisen en dan loop je ineens tegen een mooie aanbieding aan in mijn maat (53).
Vrijdag kan ik hem ophalen!
Kom van een Canyon Endurace CF 7 en de voornaamste reden van de overstap was schijfremmen. Vervolgens krijg je allemaal aan vullende wensen/eisen en dan loop je ineens tegen een mooie aanbieding aan in mijn maat (53).
Vrijdag kan ik hem ophalen!
Trouwens nog een vraagje, met welke Garmin houder zijn de beste ervaringen voor het Supra Combo Integrale stuur?
Ik zie die van 15 euro op de site van Sensa, maar zijn er nog meer goede opties? Lastig om te zien of modellen die ik vind dezelfde verbinding hebben om te monteren.
Ik zie die van 15 euro op de site van Sensa, maar zijn er nog meer goede opties? Lastig om te zien of modellen die ik vind dezelfde verbinding hebben om te monteren.
Fijne fiets en voor een carbon fiets met Ultegra Di2 en carbon wielen ook een fijne prijs.
Veel plezier.
En idd fotooooo
Veel plezier.
En idd fotooooo