Sensa
Ik ben ook wel benieuwd. Mooi om te zien dat dat bedrijfje uit Almelo flink aan de weg timmert om een serieuze speler op de fietsenmarkt te worden. Misschien wordt ik dan starks ook nog serieus genomen op mijn Romagna...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Aangezien ik mezelf ook heb voorzien van een sensa(tioneel) fietsje, en ik vind dat dit topic met deze prachtige fietsen wel wat extra aandacht verdient, plaats ik hier dan ook graag mijn eerste foto's. Nog geen hele mooie met deze korte dagen en donkere huiskamers
Ik heb 'm inmiddels voorzien van een aangepaste stuurpen en stuur. De zadelpen ga ik nog vervangen door een passender exemplaar, evenals de bidonhouders en het zadel. Ik denk dat een wit zadel hier een stuk mooier zal staan. Tevens twijfel ik nog over witte pedalen.
Ik heb 'm inmiddels voorzien van een aangepaste stuurpen en stuur. De zadelpen ga ik nog vervangen door een passender exemplaar, evenals de bidonhouders en het zadel. Ik denk dat een wit zadel hier een stuk mooier zal staan. Tevens twijfel ik nog over witte pedalen.
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
-
- Forum-lid
Mooi! Misschien is een wit zadeltje mooier, maar ziet er nu ook al top uit. Witte pedalen zou ik zelf nooit nemen, maar dat is persoonlijk.
Niet zeuren, gewoon doorfietsen
-
- Forum-lid
Thanks. Ik lees hier en daar dat die witte pedalen niet erg lang wit blijven, dus dat zet mij aan het denken/twijfelen. Ik heb al wat zitten photoshoppen met een wit zadel en dat ziet er naar mijn smaak inderdaad mooier uit. En die minder fraaie mat-zwarte zadelpen is mij ook nog een doorn in het oog!
De vervolgvraag is ten slotte of bidonhouders in wit of in zwart/carbon mooier staan. Daarvan heeft photoshop mij nog niet kunnen overtuigen
Totdat de pekel weer is weggespoeld mag sens(uel)a nog niet buitenspelen, dus tot die tijd kan ik hier rustig nog over nadenken
De vervolgvraag is ten slotte of bidonhouders in wit of in zwart/carbon mooier staan. Daarvan heeft photoshop mij nog niet kunnen overtuigen
Totdat de pekel weer is weggespoeld mag sens(uel)a nog niet buitenspelen, dus tot die tijd kan ik hier rustig nog over nadenken
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
Vandaag ben ik bij cc 5311 geweest.Om heel kort te zijn wat een vriendelijkheid,service en de keuze is er reuze!.
1 ding weet ik zeker mijn nieuwe fiets koop ik daar.M'n huidige fiets verkoop ik particulier en zolang de giulia supremo nog niet te leveren is mag ik daar een fiets lenen als m'n fiets al eerder verkocht is.
Het enige nadeel is dat ik een extra keuze moet maken.Ze hebben me namelijk de Apex flare 1.0 Ultegra DI2 laten zien.Ook een hele mooie fiets!
http://www.apex-bikes.nl/image/cache/da ... 00x600.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de enige foto die ik nu van de giulia heb kunnen maken.Binnenkort een proefrit met de sensa en de giulia
1 ding weet ik zeker mijn nieuwe fiets koop ik daar.M'n huidige fiets verkoop ik particulier en zolang de giulia supremo nog niet te leveren is mag ik daar een fiets lenen als m'n fiets al eerder verkocht is.
Het enige nadeel is dat ik een extra keuze moet maken.Ze hebben me namelijk de Apex flare 1.0 Ultegra DI2 laten zien.Ook een hele mooie fiets!
http://www.apex-bikes.nl/image/cache/da ... 00x600.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de enige foto die ik nu van de giulia heb kunnen maken.Binnenkort een proefrit met de sensa en de giulia
Specialized Diverge Axs
Hele gave fiets Misschien rode pedalen ipv witte, die zijn wat "kleurvaster"yellow1978 schreef:Thanks. Ik lees hier en daar dat die witte pedalen niet erg lang wit blijven, dus dat zet mij aan het denken/twijfelen. Ik heb al wat zitten photoshoppen met een wit zadel en dat ziet er naar mijn smaak inderdaad mooier uit. En die minder fraaie mat-zwarte zadelpen is mij ook nog een doorn in het oog!
-
- Forum-lid
Thanks, ik ben er ook heel blij mee Rood vind ik een erg mooie kleur, maar ik denk dat de Keo's die ik nu even heb overgezet van mijn andere fiets ook prima staan bij de kleur van de cranks.Hele gave fiets Misschien rode pedalen ipv witte, die zijn wat "kleurvaster"
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
-
- Forum-lid
Ondanks de moeilijk te beoordelen foto vind ik de kleurstelling van de giulia er mooier uitzien dan de Apex. Maar beide geen straf om op rond te rijdenfeddesman schreef:Vandaag ben ik bij cc 5311 geweest.Om heel kort te zijn wat een vriendelijkheid,service en de keuze is er reuze!.
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
-
- Forum-lid
+1 Kleurstelling van de Sensa vind ik persoonlijk mooier, de Apex vind ik wat somber. De frames zelf zullen niet ver uit elkaar lopen denk ik. Als jij de Apex mooier vind, moet je die nemen. Heb je een beter gevoel bij de Sensa, neem je die. Zelf zou ik voor de Sensa gaan, het 'smoelt' wat beter naar mijn smaak. Allemaal persoonlijk dus.yellow1978 schreef:Ondanks de moeilijk te beoordelen foto vind ik de kleurstelling van de giulia er mooier uitzien dan de Apex. Maar beide geen straf om op rond te rijden
Niet zeuren, gewoon doorfietsen
Ik kan geen keuzes meer maken.Ridley-Wilier schreef:+1 Kleurstelling van de Sensa vind ik persoonlijk mooier, de Apex vind ik wat somber. De frames zelf zullen niet ver uit elkaar lopen denk ik. Als jij de Apex mooier vind, moet je die nemen. Heb je een beter gevoel bij de Sensa, neem je die. Zelf zou ik voor de Sensa gaan, het 'smoelt' wat beter naar mijn smaak. Allemaal persoonlijk dus.yellow1978 schreef:Ondanks de moeilijk te beoordelen foto vind ik de kleurstelling van de giulia er mooier uitzien dan de Apex. Maar beide geen straf om op rond te rijden
Krijg ook te horen waarom ik carbon di2 op een "C merk" fiets wil .
Dat ik beter voor een top alu fiets met di2 moet gaan.
Word er maar ni makkelijker op
Specialized Diverge Axs