Ervaring met de Vos Zwanenburg
[quote="SuperGrover1"][quote="AndreasG"]ik volg dit topic al enige tijd het viel mij gewoon op dat mensen die een positieve ervaring met vos posten al gauw een handlanger worden genoemd zeker als je weinig posts heb en/of ergens in de tekst een hoofdletter of komma vergeet[/quote]
Toeval?[/quote]
Nee, ik ruil voor positieve berichten over fietsen kopen in zwanenburg krijg ik naast de al enorme kortingen op de fietsen nog meer voordeel en ben ik altijd een van de honderd die spontaan wel de juiste service krijgt en waar de koffie met cake wel voor klaar staat
Maar goed laat dit het laaste zijn wat ik erover heb gezegd. Ieder zn ding en ieder zn winkel.
Toeval?[/quote]
Nee, ik ruil voor positieve berichten over fietsen kopen in zwanenburg krijg ik naast de al enorme kortingen op de fietsen nog meer voordeel en ben ik altijd een van de honderd die spontaan wel de juiste service krijgt en waar de koffie met cake wel voor klaar staat
Maar goed laat dit het laaste zijn wat ik erover heb gezegd. Ieder zn ding en ieder zn winkel.
.......__o
.......\\<,
....( )/ ( )..
.......\\<,
....( )/ ( )..
[quote="Kees0251"]Ik ben heel gelukkig met veel dingen en geen dealer, FM, LBS of Vosachtigen.[/quote]
Wat bedoel je Kees?
Wat bedoel je Kees?
- chassepatate
- Forum-lid
Nou, dan is mijn ervaring toch wel anders, lijkt wel een visafslag daar...
Ik bedoelde eigenlijk dat ik volledig louche handel-onafhankelijk ben.
Dus geen FM, LBS, of Vos nodig heb.
Ook ben ik garage-onafhankelijk voor m'n auto.
En zo kan ik doorgaan.
Princpiele zelfdoener dus.
Maakt me gelukkig.....
Dus geen FM, LBS, of Vos nodig heb.
Ook ben ik garage-onafhankelijk voor m'n auto.
En zo kan ik doorgaan.
Princpiele zelfdoener dus.
Maakt me gelukkig.....
Cheap light strong, choose two
Tof.
Maar rij je dan ook nog op de fiets van 20 jr geleden? Je zult 'm toch ergens hebben moeten kopen?
Het lijkt me wel prettig om alles zelf te kunnen. Een vrij gevoel.
Maar rij je dan ook nog op de fiets van 20 jr geleden? Je zult 'm toch ergens hebben moeten kopen?
Het lijkt me wel prettig om alles zelf te kunnen. Een vrij gevoel.
[quote="Farelli"]Tof.
[/quote]
Dit voorjaar reed ik nog op een 33 jaar oude Gazelle met toeclips en 2x6 speed en zelfgebouwde wieltjes uit begin jaren '80 ....die spullen zijn inderdaad bij FM's aangeschaft, maar in elkaar knutselen en onderhoud deed ik toen al liever zelf.
Zelfs de bandjes waren al meer dan 10 jaar oud.
Mijn huidige fiets is een eigenbouwtje met 2e hands alu frame van 100 (met carbon zadelpen!) , 2e hands groep van 110, diverse spullen van internetshops en , inderdaad, eigenbouw wieltjes.
[/quote]
Dit voorjaar reed ik nog op een 33 jaar oude Gazelle met toeclips en 2x6 speed en zelfgebouwde wieltjes uit begin jaren '80 ....die spullen zijn inderdaad bij FM's aangeschaft, maar in elkaar knutselen en onderhoud deed ik toen al liever zelf.
Zelfs de bandjes waren al meer dan 10 jaar oud.
Mijn huidige fiets is een eigenbouwtje met 2e hands alu frame van 100 (met carbon zadelpen!) , 2e hands groep van 110, diverse spullen van internetshops en , inderdaad, eigenbouw wieltjes.
Cheap light strong, choose two
[quote="TiesT"]Nou nou, Held![/quote]
Wat is dat nu weer voor vervelende sneer? Je bent zelf niet in discussie met Kees dus waarom nu weer zo'n misselijke opmerking?
Wat is dat nu weer voor vervelende sneer? Je bent zelf niet in discussie met Kees dus waarom nu weer zo'n misselijke opmerking?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock