Ervaring met de Vos Zwanenburg
[quote="ZorroI"][quote="TiesT"]Nou nou, Held![/quote]
Wat is dat nu weer voor vervelende sneer? Je bent zelf niet in discussie met Kees dus waarom nu weer zo'n misselijke opmerking?[/quote]
Ik denk dat het dezelfde reden is waarom jij je in deze non-discussie mengt waarin je voorheen niet betrokken was ?
Wat is dat nu weer voor vervelende sneer? Je bent zelf niet in discussie met Kees dus waarom nu weer zo'n misselijke opmerking?[/quote]
Ik denk dat het dezelfde reden is waarom jij je in deze non-discussie mengt waarin je voorheen niet betrokken was ?
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"
Hij bedoelt vast held als in dat zou ik ook wel willen kunnen, of tevreden mee willen zijn
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
hmm ja ben op zoek naar een paar nieuwe wielen maar dan zie ik dit op de site
wielsets alle merken op voorraad
[ LAAGSTE GARANTIE VAN NEDERLAND ]
hmm denk dat ik maar ergens anders heen ga en hoop daar de normale of + garantie te hebben hahahha
wielsets alle merken op voorraad
[ LAAGSTE GARANTIE VAN NEDERLAND ]
hmm denk dat ik maar ergens anders heen ga en hoop daar de normale of + garantie te hebben hahahha
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Nergens niet om, maar dit topic staat wel op een plek waar ik het en met mij veel anderen(denk ik) niet verwachten
Ik heb overal gezocht maar niet op de plaats techniek... waar ie wel staat. Zou dit topic op een logischer plek geplaatst kunnen worden?
Ik heb overal gezocht maar niet op de plaats techniek... waar ie wel staat. Zou dit topic op een logischer plek geplaatst kunnen worden?
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Gisteren prachtige sidi laser schoenen gekocht bij Vos. Correct geholpen door de medewerker en lekker rond kunnen kijken bij die prachtige spullen. Eerlijk gezegd vind ik het wel lekker dat ze vragen of ze je kunnen helpen of dat je wilt rondkijken. Vervolgens kun je ook lekker op je gemak rondkijken en dat is ook wel eens anders in winkels waar de marges vele malen hoger liggen. Mijn volgende fiets komt zeker bij Vos vandaan.
[quote="Daan-SD"]Gisteren prachtige sidi laser schoenen gekocht bij Vos. Correct geholpen door de medewerker en lekker rond kunnen kijken bij die prachtige spullen. Eerlijk gezegd vind ik het wel lekker dat ze vragen of ze je kunnen helpen of dat je wilt rondkijken. Vervolgens kun je ook lekker op je gemak rondkijken en dat is ook wel eens anders in winkels waar de marges vele malen hoger liggen. Mijn volgende fiets komt zeker bij Vos vandaan.[/quote]
Dus je volgende fiets koop je daar omdat je er even kunt rondkijken...?
Dus je volgende fiets koop je daar omdat je er even kunt rondkijken...?
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
Nee dat is niet de primaire reden, maar ik vind het wel prettig als ik ergens op mijn gemak kan rondkijken. Ik ben in fietsenwinkels geweest waar ik persoonlijk minder mee heb. Ook heb ik veel mindere dingen over Vos gelezen en ik wilde alleen even aangeven dat mijn gevoel juist wel goed was.
Ik durf het bijna niet te zeggen vanwege alle negatieve ervaringen hier, maar ik heb positieve ervaringen met Vos. Vorig jaar juni mijn fiets gekocht en hij is perfect afgeleverd aan mij. Service verwacht ik niet, omdat de prijs veel lager was dan normaal te doen gebruikelijk.
Pinarello Veneto, Pinarello FP2 en Pinarello Montello FM1
ALARM!!! Een tevreden, nee wacht zelfs twee tevreden de Vos klanten met weinig posts!! Dit kunnen niet anders dan sympathisanten zijn!! Nog erger het zijn vast van die Poolse werknemers uit Litouwen die tijdens het genot van een plakje cake je fiets afmonteren!!
.......__o
.......\\<,
....( )/ ( )..
.......\\<,
....( )/ ( )..
Nou, vooruit dan maar. Ook ik ben best tevreden over Vos. Het zijn een stelletje marchandeurs, maar ik heb voor weinig geld een prima nieuw fietsje gekocht, ik heb wel meer posts dan de anderen, ben ik nou ook onbetrouwbaar?
@Andreas: kijk een beetje uit m'n jongen, je roept net iets te makkelijk wolf...
@Andreas: kijk een beetje uit m'n jongen, je roept net iets te makkelijk wolf...
You should see me go downhill...