Ervaring met de Vos Zwanenburg
- Lcsmet
- Forum-lid HC
[quote="Ace1978"]Ook ik ben vandaag eens bij de beroemde en beruchte Vos uit Zwanenburg geweest. Was op zoek naar een nieuw wedstrijdframe en had al een aantal opties, maar wilde hier toch ook even gaan kijken. Ben er samen met Japie Carbon heen gekard en ik kan niets anders zeggen dan dat ik prima geholpen ben. Prima advies, rustig gekeken, bakkie koffie en een verkoper met een accent (dat schijnt zwaar te wegen gezien de voorgaande reacties) dat niet echt Nederlands was (maw: lekker belangrijk). Kortom, het viel mij alles mee en ik werd er niets minder geholpen dan bij mijn reguliere FM. Ik heb het frame ingeladen voor een prijs die ik nergens tegen kom en verder verwacht ik niets meer van ze. Misschien had ik mazzel, maar ik zal er best nog een keer gaan kijken als ik iets soortgelijks zoek.[/quote]
Oei, dit zijn toch 2 "onverdachte" forumleden.
Succes nog met de aankoop.
Oei, dit zijn toch 2 "onverdachte" forumleden.
Succes nog met de aankoop.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Yep, vandaag was het voor mij ook zover.
Vaders wilde bij de Cervélo club horen en ik was ook echt nieuwsgierig geworden.
Op pad voor een Soloist in 51, maar eenmaal daar begon de carbonziekte denk ik toch wel te kriebelen.
Na eerst op de koffiemachine gewezen te worden, kwam meneer Vos zelf eens een praatje maken.
Geheel uitzichzelf wees hij ons erop dat enkele fietsen niet de juiste prijskaartjes of geen prijskaartjes hadden en liet deze ala minute wijzigen.
Frames die niet goed zichtbaar in de zaak hingen werden er direct bij getrokken.
Het hele arsenaal Cervélo's werd van het plafond afgehaald....van RS tot S3 en alles wat daartussen in zat.
Na een hoop gebabbel en getreuzel van onze kant en uiteindelijk een keuze gemaakt te hebben werd de frameset gecontroleerd en zelfs nog compleet gemaakt met een onderdeel van een ander frame.
(De verkoper met accent vond de zadelstrop niet mooi genoeg)
2 bakkies koffie verder, een dikke handdruk en het advies het frame te registreren stonden we na een (gezellig) uurtje weer buiten met een 2010 S3.
Helaas niet de maat 51 waar we naar op zoek waren, maar gelukkig wel de maat 54 die nu dan maar van mij wordt (balen )
Al met al, een positieve ervaring.
Vaders wilde bij de Cervélo club horen en ik was ook echt nieuwsgierig geworden.
Op pad voor een Soloist in 51, maar eenmaal daar begon de carbonziekte denk ik toch wel te kriebelen.
Na eerst op de koffiemachine gewezen te worden, kwam meneer Vos zelf eens een praatje maken.
Geheel uitzichzelf wees hij ons erop dat enkele fietsen niet de juiste prijskaartjes of geen prijskaartjes hadden en liet deze ala minute wijzigen.
Frames die niet goed zichtbaar in de zaak hingen werden er direct bij getrokken.
Het hele arsenaal Cervélo's werd van het plafond afgehaald....van RS tot S3 en alles wat daartussen in zat.
Na een hoop gebabbel en getreuzel van onze kant en uiteindelijk een keuze gemaakt te hebben werd de frameset gecontroleerd en zelfs nog compleet gemaakt met een onderdeel van een ander frame.
(De verkoper met accent vond de zadelstrop niet mooi genoeg)
2 bakkies koffie verder, een dikke handdruk en het advies het frame te registreren stonden we na een (gezellig) uurtje weer buiten met een 2010 S3.
Helaas niet de maat 51 waar we naar op zoek waren, maar gelukkig wel de maat 54 die nu dan maar van mij wordt (balen )
-
- Forum-lid
wel balen voor je vader
of krijgt die en andere fiets van jou ??
of krijgt die en andere fiets van jou ??
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeg dan niks... :S
Less is bore
[quote="Daniel1975"]Zeg dan niks... :S[/quote]
Ai...ik ben blijkbaar vergeten een smiley toe te voegen om ook diegenen met wat minder gevoel voor forumpolemiek en humor mee te krijgen.
Danny kan ik 'm hopelijk wel op de juiste waarde schatten.
Ai...ik ben blijkbaar vergeten een smiley toe te voegen om ook diegenen met wat minder gevoel voor forumpolemiek en humor mee te krijgen.
Danny kan ik 'm hopelijk wel op de juiste waarde schatten.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Voske dan toch zijn streken verloren?
mss dit Forum gelezen??
mss dit Forum gelezen??
Ongeveer 'n maandje geleden ook bij Vos binnengestapt voor 'n Pinarello FP7 frameset. Had van tevoren even gebeld of het frame in de kleur en maat welke ik zocht op voorraad hing, en dat was het geval. Er was er nog maar eentje, dus het frame werd netjes voor mij apart gehangen.
Uit m'n werk naar Zwanenburg gereden (30 minuten rijden) en het frame hing netjes op mij te wachten. De garantiekaart van Cardsport werd overhandigd, en na het pinnen wandelde ik vrolijk met het frame op m'n schouder naar buiten. Als je weet wat je hebben wilt, en alles zelf opbouwt kun je daar prima shoppen.
Uit m'n werk naar Zwanenburg gereden (30 minuten rijden) en het frame hing netjes op mij te wachten. De garantiekaart van Cardsport werd overhandigd, en na het pinnen wandelde ik vrolijk met het frame op m'n schouder naar buiten. Als je weet wat je hebben wilt, en alles zelf opbouwt kun je daar prima shoppen.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
[quote="danny1407"]
[/quote]
Ik ken iemand met hetzelfde verhaal.
De koffie was lekker.
Maar die was achteraf toch echt niet blij met een te groot frame.
En ik ben bang dat dit nu precies de crux bij Vos is: verkopen zal ie...
:rolleye:
[/quote]
Ik ken iemand met hetzelfde verhaal.
De koffie was lekker.
Maar die was achteraf toch echt niet blij met een te groot frame.
En ik ben bang dat dit nu precies de crux bij Vos is: verkopen zal ie...
:rolleye: