Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

shota
Forum-lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 26 feb 2008 19:19

shota 23 dec 2012 22:07

Ik heb er afgelopen week een cervelo r5 2011 gekocht voor 1900 euro. Super mooi frame. Je moet inderdaad wel weten wat je koopt. Ik kan veel zelf dus durfde ik de stap wel te wagen. Crankstel werd wel netjes gemonteerd.

Gebruikersavatar
wrc1
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 jan 2013 15:37

Gebruikersavatar wrc1 06 feb 2013 20:41

Hoi

Effen laten weten dat ik een pinarello dogma (model 2013) gekocht heb bij fietsen vos in zwanenburg. Ik las hier op het forum tal van negatieve kritiek en was bang om daar een fiets te kopen MAAR die prijs he ! Nu moet ik toegeven dat mijn vrees totaal ongegrond was. Ik kom uit belgie en had s morgens gebeld om te vragen of de fiets in voorraad was en dat ik een rit van 259 km moest afleggen. Ze gingen mijn frame aan de kant houden. Onderweg werd ik nog opgebeld om te melden dat belgische klanten niet konden pinnen (vriendelijk toch !). Daar aangekomen ging mijn frame reeds klaar. Ik werd begeleid in mijn keuze voor andere wielen en stur en groep. Na betaling werd mijn fiets gemonteerd en na controle kreeg ik hem mee.

Heb al veel negatieve reacties gelezen hier maar mijn verhaal toont het tegendeel aan. Komt het omdat ik de dinsdag middag de enige klant was ?

Ik ga in ieder geval nog terug om daar een fiets te kopen en mijn dogma bolt perfect.
---
Pinarello Dogma 65.1 - Bianco rosso - Mavic Cosmic Carbone SLE

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 06 feb 2013 20:46

wrc1 schreef:Hoi

Effen laten weten dat ik een pinarello dogma (model 2013) gekocht heb bij fietsen vos in zwanenburg. Ik las hier op het forum tal van negatieve kritiek en was bang om daar een fiets te kopen MAAR die prijs he ! Nu moet ik toegeven dat mijn vrees totaal ongegrond was. Ik kom uit belgie en had s morgens gebeld om te vragen of de fiets in voorraad was en dat ik een rit van 259 km moest afleggen. Ze gingen mijn frame aan de kant houden. Onderweg werd ik nog opgebeld om te melden dat belgische klanten niet konden pinnen (vriendelijk toch !). Daar aangekomen ging mijn frame reeds klaar. Ik werd begeleid in mijn keuze voor andere wielen en stur en groep. Na betaling werd mijn fiets gemonteerd en na controle kreeg ik hem mee.

Heb al veel negatieve reacties gelezen hier maar mijn verhaal toont het tegendeel aan. Komt het omdat ik de dinsdag middag de enige klant was ?

Ik ga in ieder geval nog terug om daar een fiets te kopen en mijn dogma bolt perfect.
Vos zal tevreden zijn over je eerste post op dit forum.... :o

robbiey
Forum-lid
Berichten: 702
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:33

robbiey 06 feb 2013 20:58

Toeristen hè... Moet Nederland het toch van hebben...

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 06 feb 2013 22:03

elefantino schreef:
wrc1 schreef:Hoi

Effen laten weten dat ik een pinarello dogma (model 2013) gekocht heb bij fietsen vos in zwanenburg. Ik las hier op het forum tal van negatieve kritiek en was bang om daar een fiets te kopen MAAR die prijs he ! Nu moet ik toegeven dat mijn vrees totaal ongegrond was. Ik kom uit belgie en had s morgens gebeld om te vragen of de fiets in voorraad was en dat ik een rit van 259 km moest afleggen. Ze gingen mijn frame aan de kant houden. Onderweg werd ik nog opgebeld om te melden dat belgische klanten niet konden pinnen (vriendelijk toch !). Daar aangekomen ging mijn frame reeds klaar. Ik werd begeleid in mijn keuze voor andere wielen en stur en groep. Na betaling werd mijn fiets gemonteerd en na controle kreeg ik hem mee.

Heb al veel negatieve reacties gelezen hier maar mijn verhaal toont het tegendeel aan. Komt het omdat ik de dinsdag middag de enige klant was ?

Ik ga in ieder geval nog terug om daar een fiets te kopen en mijn dogma bolt perfect.
Vos zal tevreden zijn over je eerste post op dit forum.... :o

FietsForumkorting heet dat... :lol:

Maarre! jij noemt geen prijs, dus wij kunnen dat niet beamen.
Over dat pinnen vind ik wel vreemd dat een EU burger niet in een ander EU land kan pinnen, is niet klantvriendelijk toch?
Maar wel heel erg lief van Voske dat ze dat even melden.

Je werd begeleid in je keuze voor andere wielen, stuur etc? Het was toch een frame en niet een volledig afgemonteerde fiets?
Heb je de fiets toch wel gepast en/of mee proefgereden? FF een tip, meet ff na of de maat die op je frame staat ook klopt...

Die reacties zijn trouwens niet negatief maar objectief, ze vallen alleen niet erg positief uit voor de dozenschuivert.

Ik kan het mishebben maar vind dat je verhaal nogal rammelt, hoop voor je dat die fiets dat niet gaat doen...

P.S. ook nog lekkere koffie gehad?

;)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39599
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 06 feb 2013 22:08

Koffie? Dat krijg je toch bij deze andere aparte toko, roeren met een sigaar?
http://www.mammoet.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Less is bore

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 06 feb 2013 22:20

daniel1975 schreef:Koffie? Dat krijg je toch bij deze andere aparte toko, roeren met een sigaar?
http://www.mammoet.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
:lol: :lol:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 06 feb 2013 22:39

daniel1975 schreef:Koffie? Dat krijg je toch bij deze andere aparte toko, roeren met een sigaar?
http://www.mammoet.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die denken tenminste aan je gezondheid - anti-roken.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 06 feb 2013 22:40

Zijn zij nou zo duur of zijn wij nou zo goedkoop?

Briljante advertenties waren dat!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 06 feb 2013 22:56

supergrover1 schreef: Je werd begeleid in je keuze voor andere wielen, stuur etc? Het was toch een frame en niet een volledig afgemonteerde fiets?
Als je het verhaal nog een keer leest klopt het wel van frame/fiets. Of de rest klopt weet ik niet.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
wrc1
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 jan 2013 15:37

Gebruikersavatar wrc1 07 feb 2013 10:13

het was een frame dat ik daar kocht en ze hebben mijn fiets daar volledig afgemonteerd ! frame maat klopt, heb het zelfs gemeten voor ik betaalde want nadat ik hier alles heb gelezen op het forum... Jullie noemen hem een dozenschuiver. Ik vind dat niet erg. Het enige waarvoor ik gekomen ben is een dogma aan een mooie prijs.
---
Pinarello Dogma 65.1 - Bianco rosso - Mavic Cosmic Carbone SLE

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 feb 2013 10:18

En bravo het is ze weer gelukt om dit topic een dag omhoog te krijgen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie