Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 07 feb 2013 21:14

supergrover1 schreef:
elefantino schreef:Volgens mij is het probleem van Vos niet dat hun service slecht is en de koffie niet te zuipen (daar is de prijs ook naar), maar dat ze mensen oplichten. Verkeerde maten verkopen, bewust onjuist voorlichten, verkeerde onderdelen in fietsen monteren etc. Dat is iets heel anders dat slechte service.
+1
+2 (zaken zwart verkopen hoort daar ook bij)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 07 feb 2013 21:58

De koffie bij zwarten niet te zuipen? Kan Vos toch ook niet helpen?
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16423
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 07 feb 2013 22:10

53x11 schreef:
supergrover1 schreef:
elefantino schreef:Volgens mij is het probleem van Vos niet dat hun service slecht is en de koffie niet te zuipen (daar is de prijs ook naar), maar dat ze mensen oplichten. Verkeerde maten verkopen, bewust onjuist voorlichten, verkeerde onderdelen in fietsen monteren etc. Dat is iets heel anders dat slechte service.
+1
+2 (zaken zwart verkopen hoort daar ook bij)
Staat bij Vos iedereen in het zwart?
Of drinken ze daar enkel zwarte koffie?

Wat als je een zwart frame wil kopen, blinkend zwart of mat zwart?

Daarom dat ze je daar ook de BTW als korting geven zeker?
I know myself like no one else
Nothing to defend

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 12 apr 2013 15:20

Kwam net deze tekst tegen op hun site onderaan het Pinarello gedeelte;

wij zijn pinarello dealer van fietsen en frame/sets dus fake fietsen of fake frame/sets maar echte ook wat wij adverteren hoeven wij niet te bestellen maar leveren wij uit eigen voorraad geen loze beloftes maar 100%zekerheid en garantie en voordat u een pinarello koopt waar dan ook kijk op de site van de IMPOTEUR of deze wel dealer is laat u niet verleiden met zgn aanmeldingen of zgn garantie kaarten de garantie van pinarello italie is alleen GELDIG als u hem bij een echte dealer koopt HET IS MAAR DAT U DAT WEET


Sorry maar daar zakt m'n broek echt van af :shock: let ook even op ....pinarello dealer dus fake fietsen of fake frames.... en... IMPOTEUR... :lol: :lol:
Do not CROSS the road!

Gebruikersavatar
jeroenkuiper
Forum-lid
Berichten: 1090
Lid geworden op: 31 mei 2010 00:20
Locatie: wolvega

Gebruikersavatar jeroenkuiper 12 apr 2013 15:35

zijn die mensen nu echt analfabeet of wordt de site gemaakt door iemand die nog niet geslaagd is voor zijn inburgeringscursus:

* KLAAR TERWIJL U WACHTEN GENIET VAN ONZE GRATIS HEERLIJKE KOFFIE
* In de het voorwiel zitten 16 spaken en in het achterwiel heeft Campagnolo er 21 in gezet
* Perfectie is ons streven!

maar ja ondanks dat kun je blijkbaar tegenwoordig gewoon nog wegkomen met dit soort gepruts, de consument bepaald en die kiest nog te vaak alleen maar voor prijs en dat is koren op de molen voor dit soort gasten.
Afbeelding

Gebruikersavatar
jorrit10
Forum-lid
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jul 2006 00:30

Gebruikersavatar jorrit10 12 apr 2013 15:46

jeroenkuiper schreef:zijn die mensen nu echt analfabeet of wordt de site gemaakt door iemand die nog niet geslaagd is voor zijn inburgeringscursus:

* KLAAR TERWIJL U WACHTEN GENIET VAN ONZE GRATIS HEERLIJKE KOFFIE
* In de het voorwiel zitten 16 spaken en in het achterwiel heeft Campagnolo er 21 in gezet
* Perfectie is ons streven!

maar ja ondanks dat kun je blijkbaar tegenwoordig gewoon nog wegkomen met dit soort gepruts, de consument bepaald en die kiest nog te vaak alleen maar voor prijs en dat is koren op de molen voor dit soort gasten.
;)
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 12 apr 2013 18:06

Ach ga toch geen spijkers op laag water zoeken. De meeste mensen in de fietsbranche zijn niet erg taalvaardig.

Bedenk dat bijv de site van Cervelo dan wel taalkundig beter is maar ook vol met onwaarheden (leugens) en marketing (verkoopbrabbel) staat. Voor de gewone consument minder herkenbaar maar niet minder erg . . . . Ik zou zeggen richt daar je afzeik-cultuur eens op. Best vreemd eigenlijk dat daar niet een heel groot topic over is. Jullie richten je op het herkenbare ipv de echte leugenaars in het leven.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 12 apr 2013 20:55

GoldenRatio schreef:Ach ga toch geen spijkers op laag water zoeken. De meeste mensen in de fietsbranche zijn niet erg taalvaardig.

Bedenk dat bijv de site van Cervelo dan wel taalkundig beter is maar ook vol met onwaarheden (leugens) en marketing (verkoopbrabbel) staat. Voor de gewone consument minder herkenbaar maar niet minder erg . . . . Ik zou zeggen richt daar je afzeik-cultuur eens op. Best vreemd eigenlijk dat daar niet een heel groot topic over is. Jullie richten je op het herkenbare ipv de echte leugenaars in het leven.
Sorry hoor, maar de door zorba geciteerde tekst is het afzeiken meer dan waard. Net als de rest van het bedrijf Vos trouwens. Maar het werkt, mensen blijven fietsen kopen bij dit oplichtersclubje.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 12 apr 2013 21:47

zorba schreef: wij zijn pinarello dealer van fietsen en frame/sets dus GEEN fake fietsen of fake frame/sets maar echte:
Hier moet natuurlijk geen staan.

Je kan een hoop van Vos zeggen, maar niet dat het een oplichter is.

Wel dat hij de waarheid wel eens verdraait, maar dat doet iedere FM

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 12 apr 2013 21:54

japiecarbon schreef:
zorba schreef: wij zijn pinarello dealer van fietsen en frame/sets dus GEEN fake fietsen of fake frame/sets maar echte:
Hier moet natuurlijk geen staan.

Je kan een hoop van Vos zeggen, maar niet dat het een oplichter is.

Wel dat hij de waarheid wel eens verdraait, maar dat doet iedere FM
Lijkt me logisch dat er een woord was vergeten, ik wilde nooit insinueren dat de beste man fake fietsen verkoopt of loopt te liegen. Maar des te knulliger en onprofessioneler komt zo'n schrijffout tot me over en dat kun je imho niet wegcijferen onder het kopje "algehele slechte taalvaardigheid in de fietsbranche". Dat is kul.
Do not CROSS the road!

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 12 apr 2013 22:01

Sterker nog, bij dit soort afgeraffelde onproffesionele passages in een veel bezochte website krijg ik op voorhand m'n bedenkingen bij de kwaliteit van álle geleverde producten... En dat is niet omdat het nu VOS is maar dat heb ik bij alle websites die dit soort teksten durft neer te zetten. "HET IS MAAR DAT U DAT WEET"
Do not CROSS the road!

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 12 apr 2013 22:17

Daar heb je helemaal gelijk in. Het blijft een aparte vent. Ik zou er niet graag een fiets kopen.
Maar al zou ik weer een Cervelo willen (of een ander merk van Vos) zou ik er toch echt weer 1 bij hem kopen.

Ik vind het leuk om geld uit te geven, maar het liefst niet te veel. Ik heb geen service en ook geen advies nodig.
Dus dan ga ik gewoon voor de laagste prijs.

Plaats reactie