Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

OPXS-Pina
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2013 11:34

OPXS-Pina 27 dec 2013 12:22

Never nooit meer VOS. Ik betaal nog liever iets meer dan afgebekt te worden door een 3e rangs fietsenmaker. Begin dit jaar een Pinarello 65.1 gekocht, hoop gedoe met juiste gemonteerde onderdelen, bonnen en de garantiekaart kun je beter zelf opvragen bij Cardsports/Pinarello want Vos zegt dat voor jou te regelen maar dat is dus niet waar. Ik had gelukkig ook mijn huiswerk gedaan want echt de maat opnemen is bij Vos een lachertje...
Na een paar maanden voor de gratis onderhoudsbeurt geweest enfin meer dan draaien aan de pedalen is het niet geweest. Toen ik dat zag heb ik mijn fiets maar weer meegenomen, zonde van mijn (wacht)tijd. Klopt met eerdere berichten in dit forum: Klantvriendelijkheid en service is bij VOS gewoon NIET aanwezig. Ik heb mijn lesje geleerd. Never nooit VOS en het is eigenlijk vreemd dat Pinarello (c.q. Cardsports) zich inlaat met zo'n fietsenmakertje

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16423
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 27 dec 2013 12:35

OPXS-Pina schreef:Never nooit meer VOS. Ik betaal nog liever iets meer dan afgebekt te worden door een 3e rangs fietsenmaker. Begin dit jaar een Pinarello 65.1 gekocht, hoop gedoe met juiste gemonteerde onderdelen, bonnen en de garantiekaart kun je beter zelf opvragen bij Cardsports/Pinarello want Vos zegt dat voor jou te regelen maar dat is dus niet waar. Ik had gelukkig ook mijn huiswerk gedaan want echt de maat opnemen is bij Vos een lachertje...
Na een paar maanden voor de gratis onderhoudsbeurt geweest enfin meer dan draaien aan de pedalen is het niet geweest. Toen ik dat zag heb ik mijn fiets maar weer meegenomen, zonde van mijn (wacht)tijd. Klopt met eerdere berichten in dit forum: Klantvriendelijkheid en service is bij VOS gewoon NIET aanwezig. Ik heb mijn lesje geleerd. Never nooit VOS en het is eigenlijk vreemd dat Pinarello (c.q. Cardsports) zich inlaat met zo'n fietsenmakertje
VOS heeft op dit forum een, op zijn zachtst gezegd zijnde, niet zo beste reputatie.
Maar als eerste post "Never......" ontgaat me een beetje.

- Klantvriendelijkheid noppes => Niets nieuws
- Goedkoop => Niets nieuws
- Ongetraind personeel => Niets nieuws
- Niet professioneel onderhoud => Niets nieuws
- Afmontage niet zoals afgesproken => Niets nieuws

Wat is nu jouw specifieke probleem?
Is er iets mis met je fiets?
I know myself like no one else
Nothing to defend

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6329
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 27 dec 2013 14:01

Ik ben een maand geleden bij Vos geweest voor die gratis servicebeurt voor m'n S3. Die S3 was een vervangend frame voor een R3SL die gescheurd was bij 't bracket.
Die fiets had ik 2jr geleden gekocht en een jaar later de S3 als vervanger gekregen. Mijn Campa Chorus/Record groep was toen overgezet.
Ik had een tikje bij 't bracket en vroeg de monteur om m'n crankstel te demonteren. Hij demonteerde het crankstel en constateerde dat er een bladboutschroefje los zat. Dat schroefje was kapot, waarop hij het magazijn indook en 5 min later terugkwam met een nieuw schroefje.
Alles weer goed ingevet en gemonteerd, de versnellingen gecheckt en het bovenste stukje van de vorkbuis afgezaagd.
Op m'n vraag wat me dat schroefje ging kosten,( die bladboutjes kosten een "vermogen") antwoordde hij service van de zaak.

Zo kan het dus ook. ;)

randykapitein
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 feb 2014 13:59

randykapitein 13 feb 2014 14:26

Echt intressant om eens een heel forum over deze fietsenwinkel te lezen. Ik heb zelf twee keer een Pinarello gekocht bij deze zaak en ik kan niet anders zeggen dat ik goed geholpen ben.
Ik vraag mij ook af wat je verwacht in een winkel waar ze discount prijzen hanteren, bij de Aldi staat er ook geen koffiemachine (bij de Vos krijg je gratis koffie) of staat alles uitgepakt in de schappen volgens mij.
Mijn ervaring in andere fietsenwinkels is dat de service ook vaak te wensen overlaat.
Als je weet wat je wil, en kijk wat zij verkopen, ken je framemaat, ga je echt blij de winkel uit.

Gebruikersavatar
wrc1
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 jan 2013 15:37

Gebruikersavatar wrc1 13 feb 2014 14:34

nu ga jij de volle laag krijgen vrees ik omdat dit je eerste post is op het forum en dan nog over vos :)

Ik ben er ook geweest om een pina te kopen en ik kan maar bevestigen wat jij schrijft. Ik ben er ook goed geholpen geweest, maar wist wat ik wou en zo heb ik een dogma kunnen kopen aan een heel mooie prijs.
---
Pinarello Dogma 65.1 - Bianco rosso - Mavic Cosmic Carbone SLE

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 13 feb 2014 19:43

randykapitein schreef:Echt intressant om eens een heel forum over deze fietsenwinkel te lezen. Ik heb zelf twee keer een Pinarello gekocht bij deze zaak en ik kan niet anders zeggen dat ik goed geholpen ben.
Ik vraag mij ook af wat je verwacht in een winkel waar ze discount prijzen hanteren, bij de Aldi staat er ook geen koffiemachine (bij de Vos krijg je gratis koffie) of staat alles uitgepakt in de schappen volgens mij.
Mijn ervaring in andere fietsenwinkels is dat de service ook vaak te wensen overlaat.
Als je weet wat je wil, en kijk wat zij verkopen, ken je framemaat, ga je echt blij de winkel uit.
Ik verwacht geen koffie, maar wel dat je fatsoenlijk geholpen wordt zonder dat je misleid wordt.

En ik zou die laatste zin van jou maar met een vrachtwagenlading vol met zout nemen.....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

randykapitein
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 feb 2014 13:59

randykapitein 13 feb 2014 20:10

@supergrover1 Ik snap je reactie wel, het is niet mijn bedoeling om de Vos aan nieuwe klanten te helpen, maar ik vind het echt fantastisch dat er 63 pagina's over deze firma geschreven zijn.
Een winkel is een een plek waar je zaken doet, niks meer niks minder en voor gezellige contacten ga je naar de kroeg. Mijn advies is om je huiswerk te maken voor je een fiets koopt bij de Vos, weet wat je wil en wat je wil /kan besteden en uiteindelijk heb je meer fiets voor minder geld.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 13 feb 2014 20:20

randykapitein schreef:@supergrover1 Ik snap je reactie wel, het is niet mijn bedoeling om de Vos aan nieuwe klanten te helpen, maar ik vind het echt fantastisch dat er 63 pagina's over deze firma geschreven zijn.
Een winkel is een een plek waar je zaken doet, niks meer niks minder en voor gezellige contacten ga je naar de kroeg. Mijn advies is om je huiswerk te maken voor je een fiets koopt bij de Vos, weet wat je wil en wat je wil /kan besteden en uiteindelijk heb je meer fiets voor minder geld.
Waarom zou het bij Vos niet gezellig kunnen zijn? Ik ken zat winkels/discounters waar het ook gezellig is net als dat er kroegen zijn die ik niet gezellig vind...

Wederom die laatste zin van jou maar met een vrachtwagenlading vol met zout nemen.....
Blijkbaar heb je de diverse ervaringen op die 63 pagina's niet goed gelezen.

Ik ga er verder weinig over zeggen, dat heb ik al eerder gedaan,maar nogmaals, service hoeft niet, dat je goed en eerlijk geholpen wordt wel, daar betaal je namelijk voor.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
wrc1
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 jan 2013 15:37

Gebruikersavatar wrc1 13 feb 2014 22:01

@ Supergroover1 : zelf al eens iets gekocht bij vos of is je reactie van horen zeggen of lezen op dit forum ???
---
Pinarello Dogma 65.1 - Bianco rosso - Mavic Cosmic Carbone SLE

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 13 feb 2014 22:02

wrc1 schreef:@ Supergroover1 : zelf al eens iets gekocht bij vos of is je reactie van horen zeggen of lezen op dit forum ???
Doet dat er wat toe om een mening te vormen?

Mij zal je bij Vos niet zien...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 977
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 13 feb 2014 22:11

@supergrover1 JA
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 13 feb 2014 22:14

beezer schreef:@supergrover1 JA
Dan verschillen we daarover van mening, maar dat mag, daar is een forum voor...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Plaats reactie