Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6020
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 24 okt 2014 13:53

Een winkeldochter is een onverkoopbaar artikel dat lang in een winkel ligt.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 24 okt 2014 14:21

JPAR schreef:Alles wat we hier bespreken op het forum (niet alleen in dit topic) nemen we mee in ons oordeel. En heel veel informatie komt dus via via tot ons. Toch nemen we dat voor waar aan, omdat dat nu eenmaal in ons dna zit om op die manier informatie te vergaren. Je kunt niet alles weten en 100% zekerheid is ook erg moeilijk om te verkrijgen. Dus ieder voor zich bepaald waar zijn / haar satisfactie niveau zit. En op basis daarvan maakt men een keuze.

Daarmee kun je niet zeggen dat info die je via de broer en neef enz van ... bla bla ... niet juist is. Precies zoals Rikkert zegt, zo'n laatste opmerking kun je ook in dezelfde categorie plaatsen. Maar zo zijn er nog veel meer. Ieder moet voor zich eruit filteren wat hij wil en dat meenemen in de uiteindelijke keuze en / of het uiteindelijke oordeel.

Maar dat is maar hoe ik er naar kijk :D
vind ik eigenlijk vrij aardig geformuleerd.

;)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 24 okt 2014 15:55

japiecarbon schreef:
JPAR schreef:Weet je dat niet, dan kun je misschien beter een andere FM zoeken.
Dat is maar de vraag!! Er zijn zat FMs die beginners een verkeerde maar verkopen omdat ze die nog hadden staan.
Ja, zelf meegemaakt met m'n Merckx. Ik kom er nu pas achter dat ie eigenlijk een maat te groot is... toevallig was dat toen ook de laatste die hij in de winkel had staan, anders moest ie bestellen. Ik wist toen ook niet waar ik aan toe was qua maat en positionering.

randykapitein
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 feb 2014 13:59

randykapitein 25 okt 2014 20:54

JPAR schreef:Alles wat we hier bespreken op het forum (niet alleen in dit topic) nemen we mee in ons oordeel. En heel veel informatie komt dus via via tot ons. Toch nemen we dat voor waar aan, omdat dat nu eenmaal in ons dna zit om op die manier informatie te vergaren. Je kunt niet alles weten en 100% zekerheid is ook erg moeilijk om te verkrijgen. Dus ieder voor zich bepaald waar zijn / haar satisfactie niveau zit. En op basis daarvan maakt men een keuze.

Daarmee kun je niet zeggen dat info die je via de broer en neef enz van ... bla bla ... niet juist is. Precies zoals Rikkert zegt, zo'n laatste opmerking kun je ook in dezelfde categorie plaatsen. Maar zo zijn er nog veel meer. Ieder moet voor zich eruit filteren wat hij wil en dat meenemen in de uiteindelijke keuze en / of het uiteindelijke oordeel.

Maar dat is maar hoe ik er naar kijk :D
Het is volgens mij wel duidelijk hoe jij en "je vriend" Supergrover over de Vos denken.
De titel van dit forum luidt: "ervaring bij de Vos" een ervaring krijg je door observatie en ondervinding. Ik geloof wel dat jullie een keer (waarschijnlijk) heel lang geleden een bezoek gebracht hebben aan de Vos (toen er nog uitsmijters bij de deur stonden...)
.
Misschien een idee voor een nieuw forum "Ik vind de Vos stom"...Succes!

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6020
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 25 okt 2014 21:36

randykapitein schreef:
JPAR schreef:Alles wat we hier bespreken op het forum (niet alleen in dit topic) nemen we mee in ons oordeel. En heel veel informatie komt dus via via tot ons. Toch nemen we dat voor waar aan, omdat dat nu eenmaal in ons dna zit om op die manier informatie te vergaren. Je kunt niet alles weten en 100% zekerheid is ook erg moeilijk om te verkrijgen. Dus ieder voor zich bepaald waar zijn / haar satisfactie niveau zit. En op basis daarvan maakt men een keuze.

Daarmee kun je niet zeggen dat info die je via de broer en neef enz van ... bla bla ... niet juist is. Precies zoals Rikkert zegt, zo'n laatste opmerking kun je ook in dezelfde categorie plaatsen. Maar zo zijn er nog veel meer. Ieder moet voor zich eruit filteren wat hij wil en dat meenemen in de uiteindelijke keuze en / of het uiteindelijke oordeel.

Maar dat is maar hoe ik er naar kijk :D
Het is volgens mij wel duidelijk hoe jij en "je vriend" Supergrover over de Vos denken.
De titel van dit forum luidt: "ervaring bij de Vos" een ervaring krijg je door observatie en ondervinding. Ik geloof wel dat jullie een keer (waarschijnlijk) heel lang geleden een bezoek gebracht hebben aan de Vos (toen er nog uitsmijters bij de deur stonden...)
.
Misschien een idee voor een nieuw forum "Ik vind de Vos stom"...Succes!
Sorry, maar wat is de toegevoegde waarde van deze post? Als je goed leest geef ik aan dat ik er nu prima een fiets zou kopen, omdat ikzelf inmiddels meer ervaring heb. Mijn ervaring uit het verleden was inderdaad niet erg positief. En daar kun je het mee eens zijn of niet. Dat is aan jou. Maar ik zal jou niet veroordelen op jouw ervaring, doe jij dat dan aub ook niet bij een ander. Verder wens ik je veel succes en plezier in je leven en hoop ik dat jij mag blijven genieten van het fietsen en je mooie fiets (waar die dan ook vandaan komt), want dat misgun ik niemand.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3294
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 25 okt 2014 22:02

Een newby die uitsluitend in dit topic post. Toevallig een medewerker of anderszins gelieerd aan Vos?

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4318
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 25 okt 2014 22:08

Gewoon een fanboy :lol:

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6020
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 25 okt 2014 22:09

Nicosch schreef:Een newby die uitsluitend in dit topic post. Toevallig een medewerker of anderszins gelieerd aan Vos?
Tja, maar dan nog zet je jezelf te kakken met zo'n reactie.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 25 okt 2014 22:21

Waarschijnlijk de zoon van de uitsmijter die JPAR en ik ooit op zijn bek getimmerd hebben..
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6020
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 25 okt 2014 22:26

Sssstttt, dat zou je niet vertellen.....
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

randykapitein
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 feb 2014 13:59

randykapitein 26 okt 2014 10:00

JPAR schreef:
randykapitein schreef:
JPAR schreef:Alles wat we hier bespreken op het forum (niet alleen in dit topic) nemen we mee in ons oordeel. En heel veel informatie komt dus via via tot ons. Toch nemen we dat voor waar aan, omdat dat nu eenmaal in ons dna zit om op die manier informatie te vergaren. Je kunt niet alles weten en 100% zekerheid is ook erg moeilijk om te verkrijgen. Dus ieder voor zich bepaald waar zijn / haar satisfactie niveau zit. En op basis daarvan maakt men een keuze.

Daarmee kun je niet zeggen dat info die je via de broer en neef enz van ... bla bla ... niet juist is. Precies zoals Rikkert zegt, zo'n laatste opmerking kun je ook in dezelfde categorie plaatsen. Maar zo zijn er nog veel meer. Ieder moet voor zich eruit filteren wat hij wil en dat meenemen in de uiteindelijke keuze en / of het uiteindelijke oordeel.

Maar dat is maar hoe ik er naar kijk :D
Het is volgens mij wel duidelijk hoe jij en "je vriend" Supergrover over de Vos denken.
De titel van dit forum luidt: "ervaring bij de Vos" een ervaring krijg je door observatie en ondervinding. Ik geloof wel dat jullie een keer (waarschijnlijk) heel lang geleden een bezoek gebracht hebben aan de Vos (toen er nog uitsmijters bij de deur stonden...)
.
Misschien een idee voor een nieuw forum "Ik vind de Vos stom"...Succes!
Sorry, maar wat is de toegevoegde waarde van deze post? Als je goed leest geef ik aan dat ik er nu prima een fiets zou kopen, omdat ikzelf inmiddels meer ervaring heb. Mijn ervaring uit het verleden was inderdaad niet erg positief. En daar kun je het mee eens zijn of niet. Dat is aan jou. Maar ik zal jou niet veroordelen op jouw ervaring, doe jij dat dan aub ook niet bij een ander. Verder wens ik je veel succes en plezier in je leven en hoop ik dat jij mag blijven genieten van het fietsen en je mooie fiets (waar die dan ook vandaan komt), want dat misgun ik niemand.
Volgens mij veroordeel ik niemands ervaring.
Het gaat mij om de ongefundeerde meningen en aantijgingen die over deze winkel gegeven worden. Ik had de laatste zin niet misschien niet moeten gebruiken, maar irriteer mij aan het gemak waarmee dit forum gevuld word.
Even voor alle duidelijkheid: Ik ben geen "fanboy"van de Vos of medewerker en ook geen zoon van... Dit soort opmerkingen vind ik ook behoorlijk laag en respectloos.
Ik wens jou en alle andere hier ook veel plezier en geluk in jullie leven en dat jullie maar mogen blijven genieten van het fietsen want dat misgun ik ook niemand.

Gebruikersavatar
joeribossus
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 31 okt 2014 09:53

Gebruikersavatar joeribossus 31 okt 2014 10:01

Nou...even een woordje kwijt hier. Gisteren 230km speciaal gereden richting Zwanenburg voor bezoekje te brengen aan Vos. Mijn Bianchi Sempre Ultegra Di2 10speed meegenomen en ze hebben die netjes overgekocht aangezien die nog in perfecte staat was. Ik wist wat ik wou dus hebben ze op paar uurtjes tijd mijn nieuwe prachtige zwarte glossy Pinarello Dogma 65.1 Think 2 netjes in elkaar gezet. Ik moet idd zeggen als je daar gaat => weet wat je wil...idd ook koffietje aangeboden gekregen die toch niet zo slecht was :-)....de prijzen zijn echt goed en echt wel origineel frame en geen fake onderdelen want stond er zelf bij toen ze fiets opgebouwd hebben...

Plaats reactie