Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

randykapitein
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 feb 2014 13:59

randykapitein 01 nov 2014 19:23

rikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Al eens nagedacht dat iemand die 230km moet rijden naar Zwanenburg zeer waarschijnlijk buiten de Nederlands grens woont?.. Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3720
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 02 nov 2014 09:10

randykapitein schreef:
rikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Al eens nagedacht dat iemand die 230km moet rijden naar Zwanenburg zeer waarschijnlijk buiten de Nederlands grens woont?.. Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren.
Ik bied hiervoor al excuus aan voor mijn reactie. Je reactie wel een beetje jammer zeg...ik zou bijna zeggen: Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren. Maar laat ik dat maar niet doen. :|
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

bikerke
Forum-lid
Berichten: 643
Lid geworden op: 02 okt 2004 18:11

bikerke 02 nov 2014 13:02

randykapitein schreef:
rikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Al eens nagedacht dat iemand die 230km moet rijden naar Zwanenburg zeer waarschijnlijk buiten de Nederlands grens woont?.. Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren.
Maar een Vlaming zal het niet zijn..... die gebruikt geen "nou".

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 02 nov 2014 14:22

randykapitein schreef:
rikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Al eens nagedacht dat iemand die 230km moet rijden naar Zwanenburg zeer waarschijnlijk buiten de Nederlands grens woont?.. Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren.
Beetje respectloos voor onze zuiderburen, vind je niet? (Alsof die geen Nederlands kunnen) :P

Ik vind dat je zit te zeuren.

En ik vind vos een k*tzaak.
En zo zijn we weer mooi on topic!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3720
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 02 nov 2014 14:45

bikerke schreef:
randykapitein schreef:
rikkert schreef:Nou, qua beheersing en stijl van schrijven in de nederlandse taal moet joeribossus zich op zijn plek gevoeld hebben bij de firma Vos.
Al eens nagedacht dat iemand die 230km moet rijden naar Zwanenburg zeer waarschijnlijk buiten de Nederlands grens woont?.. Ik vind het ook zeer respectloos om zo te reageren.
Maar een Vlaming zal het niet zijn..... die gebruikt geen "nou".
Dat ''Nou'' was van mij, de ploert die taalgebruik van joeribossus vergeleek met de site van Vos. En ik ben inderdaad geen Vlaming.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 02 nov 2014 16:16

53x11 schreef: Beetje respectloos voor onze zuiderburen, vind je niet? (Alsof die geen Nederlands kunnen) :P

Ik vind dat je zit te zeuren.

En ik vind vos een k*tzaak.
En zo zijn we weer mooi on topic!
:lol: :lol: :lol:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16423
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 02 nov 2014 16:17

Even totaal off-topic:
Het is wel jaar na jaar dat een Vlaming het "groot dictee der Nederlandse taal" wint. :)

Ik zou nog iets willen schrijven maar ga dat niet doen, op een forum is het niet gemakkelijk om enige nuance in de tekst te leggen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6020
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 02 nov 2014 16:25

Lcsmet schreef:Even totaal off-topic:
Het is wel jaar na jaar dat een Vlaming het "groot dictee der Nederlandse taal" wint. :)
Maar als hij/zij de site van Vos leest zal diegene daar zeker niet blij van worden :roll: :lol:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

bikerke
Forum-lid
Berichten: 643
Lid geworden op: 02 okt 2004 18:11

bikerke 02 nov 2014 17:45

rikkert schreef:
Dat ''Nou'' was van mij, de ploert die taalgebruik van joeribossus vergeleek met de site van Vos. En ik ben inderdaad geen Vlaming.
joeribossus schreef:Nou...even een woordje kwijt hier. Gisteren 230km speciaal gereden richting Zwanenburg voor bezoekje te brengen aan Vos. Mijn Bianchi Sempre Ultegra Di2 10speed meegenomen en ze ...
Hij ook.....
En over "Vos Zwanenburg" gezeverd, als je weet wat je wil, en je krijgt een flinke korting, en je wil toch geen "dienst na verkoop", waarom dan niet???

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 02 nov 2014 18:56

ik heb ondertussen het gevraagde frame gekocht, maar niet bij Vos. heb het in België tweedehands gevonden in mijn maat, en voor minder dan de helft van de prijs van Vos (maar die is dan ook nieuw). goed onderhouden frame, quasi perfect in orde.

ik ben een blij man :D

Gebruikersavatar
joeribossus
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 31 okt 2014 09:53

Gebruikersavatar joeribossus 03 nov 2014 18:03

zozo, hier zijn nogal wat reacties gekomen na mijn bericht over Vos. Mja ben dus echt wel een Vlaming/Limburger. Maarja in ieder geval ben ik content met mijn aankoop bij Vos voor een scherpe prijs!!!

Gebruikersavatar
joeribossus
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 31 okt 2014 09:53

Gebruikersavatar joeribossus 03 nov 2014 18:20

hoe kun je eigenlijk foto uploaden dan zal ik mijn pinarello eens posten

Plaats reactie