Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Wielen voor de zwaardere man

wibbel2
Forum-lid

wibbel2 27 okt 2012 21:34

http://arthurnikon.zenfolio.com/img/s4/ ... 3070-5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
I find your lack of faith disturbing

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 28 okt 2012 01:44

Deze dus, niet mijn smaak maar het staat wel bij de fiets.

Afbeelding

als je een berichtje plaatst klik je op het vakje IMG ( het 10e vakje) en je plakt je link,zoals je hem al had aangemaakt,ertussen
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

tallguy
Forum-lid

tallguy 04 nov 2012 23:51

Kan iemand mij vertellen of er op de "nieuwe" Mavic CXP 33 ook nog van die gele stickers zitten? En zo ja, is de gele sticker er makkelijk van af te halen? De zwart/witte combo lijkt me wel netjes, maar heb op het internet geen duidelijke foto kunnen vinden.

Ik ben er bijna van overtuigd dat ik voor een setje ga met zwarte 105 naven, zoals deze bij Rose wordt aangeboden. Alleen zou mijn voorkeur uitgaan naar zwarte spaken ipv de zilveren. Enig idee of er andere aanbieders zijn die de wielset kunnen leveren met zwarte spaken? Of zou het bij Rose ook mogelijk zijn om hen te vragen of ze de wielset met zwarte kunnen leveren?

Tot slot ben ik toch ook nog benieuwd hoe de zware rijders onder ons de Veltec Typhus bevalt? Een nieuw setje Veltec Speed AL vind ik erg mooie, maar ik heb sterk het gevoel dat ik dan weer na iedere fietsrit zit te klooien met een klein slagje in de wiel.

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 05 nov 2012 00:06

De nieuwe CXP 33 velg heeft zwarte stickers met Alu- kleurige letters. Bij mij gingen deze er gemakkelijk vanaf.

lange63
Forum-lid

lange63 05 nov 2012 09:58

videopac schreef:Ga naar BikeExperto.com en bestel een set handgespaakte Ambrosio FCS28 wielen met Ultegra naven. Heb ik (100-105kg) ook en bevallen uitstekend. En ik ben niet de enige (zie de diverse wielen-voor-zwaargewichten) topics.
Hier nog een! Afgelopen voorjaar besteld en ze bevallen uitstekend. 96kg schoon aan de haak en heb er dit seizoen Parijs - Roubaix mee gereden. Na afloop geen slagje kunnen ontdekken!!

Waar ik wel last van heb is dat als ik een rit door de stromende regen heb gereden, er water in de velg zit. Nou is dat snel te verhelpen door de band er ff af te halen en het water door het ventielgat weg te laten lopen, maar 'een bandje eraf en weer erop' staat na een natte rit nou niet bepaald boven aan mijn verlanglijstje. Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?? Meer mensen die dit euvel kennen??
staal.....what else.....??

tallguy
Forum-lid

tallguy 05 nov 2012 20:51

hanz1963 schreef:De nieuwe CXP 33 velg heeft zwarte stickers met Alu- kleurige letters. Bij mij gingen deze er gemakkelijk vanaf.
Bedankt voor je reply en ik heb inmiddels van Rose ook een antwoord dat tegen een meerprijs van € 12 de wielset kan worden geleverd met zwarte spaken.
Welke spullen heb ik allemaal nodig als ik de wielen wil monteren? Velglint, cassette afnemer en een freewheel draaier toch? Of zie ik nog iets over het hoofd?

Matthijs1973
Forum-lid

Gebruikersavatar Matthijs1973 05 nov 2012 21:49

klopt, http://www.rose.nl/artikel/xtreme-krans ... aid:114259" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.rose.nl/artikel/xtreme-hgig- ... /aid:22884" onclick="window.open(this.href);return false; om te beginnen, velglint hebben ze vast ook wel bij rose ;-)

Plaats reactie