Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
@pino. er is wel een Armstrong genoemd in relatie tot Trump, maar dat is en andere
Brian Armstrong, mede-oprichter en CEO van Coinbase, heeft bij de verkiezingen in november verschillende Republikeinse kandidaten voor de Senaat van de Verenigde Staten gesteund.
@mao, ik moet dan toch eventjes melden dat als ik word voorgelaten bij een drukke kruising of rotonde waar iedere automobilist lijkt te denken dat fietsers eigenlijk niet bestaan, het een auto is met Pools kenteken die wel eventjes stopt.
doorrijden na een ongeval is ongeacht de nationaliteit schandelijk! sterkte voor de nabestaanden!
Brian Armstrong, mede-oprichter en CEO van Coinbase, heeft bij de verkiezingen in november verschillende Republikeinse kandidaten voor de Senaat van de Verenigde Staten gesteund.
@mao, ik moet dan toch eventjes melden dat als ik word voorgelaten bij een drukke kruising of rotonde waar iedere automobilist lijkt te denken dat fietsers eigenlijk niet bestaan, het een auto is met Pools kenteken die wel eventjes stopt.
doorrijden na een ongeval is ongeacht de nationaliteit schandelijk! sterkte voor de nabestaanden!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Het verhaal niet slopen met feiten alsjeblieft.depoldertoerist schreef: ↑14 nov 2024 18:27 @pino. er is wel een Armstrong genoemd in relatie tot Trump, maar dat is en andere
Niet zijken maar reiden !
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Zojuist Marijn de Vries bij het Glazen huis.. namens fietshart. er was geen herkenning bij de DJ's overigens. https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fiets-hart
Maar ja.. als je niet echt met fietsen bezig bent en er staat zomaar iemand voor de brievenbus die alleen een naam noemt kan ik me dat ook wel weer beetje voorstellen.
Maar ja.. als je niet echt met fietsen bezig bent en er staat zomaar iemand voor de brievenbus die alleen een naam noemt kan ik me dat ook wel weer beetje voorstellen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ok, wie was dit: https://www.dumpert.nl/toppers?selected ... 3_27d99055 ?
Ik pak ze wel weer in de afdaling ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Dit gebeurt steeds vaker. Als er een afzetting met politielint is, staat er altijd een agent bij die daar mensen moet tegenhouden.
Dat is niet waterdicht. Het meest krasse verhaal daarover is van een moeder en kind die het nodig vonden om van dichtbij bij naar de gewonden en doden van een ernstig verkeersongeval te gaan kijken. Het zou goed zijn voor z’n ontwikkeling, zei ze.
Dat is niet waterdicht. Het meest krasse verhaal daarover is van een moeder en kind die het nodig vonden om van dichtbij bij naar de gewonden en doden van een ernstig verkeersongeval te gaan kijken. Het zou goed zijn voor z’n ontwikkeling, zei ze.
hun fietsen.
-
- Forum-lid
een wielrenner die naar de sportschool gaat.marsman schreef: ↑23 jan 2025 14:42 Ok, wie was dit: https://www.dumpert.nl/toppers?selected ... 3_27d99055 ?
Als wielrenner verkleedt of als sportschoolganger verkleedt?