Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- Omdat het gevaarlijk is voor verkeersdeelnemers in mijn stad.Gerboon schreef:Waarom zou je dit willen flaggen? Dan maakt iemand morgen een nieuw segmentje aan van 100m langer en begint het weer opnieuw. Leven en laten leven.
- Omdat mijn kinderen deze gekken kunnen tegenkomen
- Omdat ik zo'n gek kan tegenkomen
- Omdat het slecht is voor het imago van wielrenners
- Omdat het slecht is voor het imago van strava
- Omdat ik vind dat je iets aan dingen moet doen en niet alleen moet klagen op een forum
- Omdat je zo in ieder geval een signaal afgeeft aan deze idioten
- Omdat ik Hart van Nederland kut vind
-
-
-
Ja en dat flag je dan ook weer. Net zo lang tot dat soort malloten eens leren dat het op moet houden.Gerboon schreef:Waarom zou je dit willen flaggen? Dan maakt iemand morgen een nieuw segmentje aan van 100m langer en begint het weer opnieuw. Leven en laten leven.
Veni. Vidi. Fietsie.
Je kunt ook gewoon iedere rit afzonderlijk flaggen.
Als je er dan meteen bij zet wat het betekent en hoe etc.....
Flagging a Segment as Hazardous
'Accepting the Waiver
Users who wish to participate in and view the Leaderboard for a flagged segment can accept the terms written in a legal waiver from the segment page (shown below).
After a segment has been flagged, a message is displayed on the segment page stating that “To view the leaderboard for this segment, we ask that you agree to our hazardous segment waiver”. By clicking ‘Proceed’ you will be given the option to read the waiver, and ‘Accept’ or ‘Cancel’. If accepted, the segment page will reload and show the Leaderboard with full rankings. If you want to view the leaderboard on more than one hazardous segment, you will have to agree to the waiver for each segment.
It’s important to note that although the Leaderboard for the segment will be displayed, your achievements for the segment will not generate, which also means that any KOMs/QOMs/CRs will not be listed on your profile, and you will not be able to set goals for that segment.'
Je moet niet op snelheid racen waar het niet kan en zeker niet door maar alle verkeersregels aan je laars te lappen.
Tevens kun je op die segmenten dus knallen wat je wilt.......'KOMs/QOMs/CRs will not be listed on your profile'
Het hele Strava KOM/CR wat niet nog meer boeit me uberhaupt nul lomma nul. Net zo betrouwbaar als de CV's op LinkedIn b.v. Ik zag laatst weer een leuke op de Hollandse Brug......100 km/uur. Laat daar nu de A6 naast liggen.
Ik gebruik Starva puur om mijn eigen ritten bij te houden en te zien waar ik ben geweest.
Maar goed. Eigenlijk alles wat ik zeg is 'off topic'
Flagging a Segment as Hazardous
'Accepting the Waiver
Users who wish to participate in and view the Leaderboard for a flagged segment can accept the terms written in a legal waiver from the segment page (shown below).
After a segment has been flagged, a message is displayed on the segment page stating that “To view the leaderboard for this segment, we ask that you agree to our hazardous segment waiver”. By clicking ‘Proceed’ you will be given the option to read the waiver, and ‘Accept’ or ‘Cancel’. If accepted, the segment page will reload and show the Leaderboard with full rankings. If you want to view the leaderboard on more than one hazardous segment, you will have to agree to the waiver for each segment.
It’s important to note that although the Leaderboard for the segment will be displayed, your achievements for the segment will not generate, which also means that any KOMs/QOMs/CRs will not be listed on your profile, and you will not be able to set goals for that segment.'
Je moet niet op snelheid racen waar het niet kan en zeker niet door maar alle verkeersregels aan je laars te lappen.
Tevens kun je op die segmenten dus knallen wat je wilt.......'KOMs/QOMs/CRs will not be listed on your profile'
Het hele Strava KOM/CR wat niet nog meer boeit me uberhaupt nul lomma nul. Net zo betrouwbaar als de CV's op LinkedIn b.v. Ik zag laatst weer een leuke op de Hollandse Brug......100 km/uur. Laat daar nu de A6 naast liggen.
Ik gebruik Starva puur om mijn eigen ritten bij te houden en te zien waar ik ben geweest.
Maar goed. Eigenlijk alles wat ik zeg is 'off topic'
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Jammer, je hebt je ritje zo te zien alweer verwijderd.. ik wilde je nog ff kudo's geven.. bij deze danknutmo schreef:Zo. Op het stadsfietsje gereden (één na laatste!) en daarna geflagged. Nu een biertje en morgen maar eens etappe 2 verkennen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 331
- Lid geworden op: 28 nov 2011 14:48
Thanks Knutmo!
Tête de la Course meest strijdlustige renner van 2014
De Franse wielrenner Tête de la Course is in een verkiezing van het Franse wielertijdschrift Vélo Magazine uitgeroepen tot de meest strijdlustige renner van het jaar 2014. De internationale pers oordeelde unaniem dat de renner dit wielerseizoen veruit het meest in de aanval is geweest.
De flamboyante Fransman bleef zijn grote Spaanse concurrent Cabeza de Carrera en de verrassende Litouwer Pirmaujanti Grupė voor. “Meer dan verdiend, Tête leek wel bij iedere aanval betrokken te zijn. Het is net alsof hij over twaalf paar longen beschikt”, sprak een woordvoerder van Vélo Magazine lovend.
De la Course had bij de prijsuitreiking nog bemoedigende woorden over voor zijn jongere broertje Arrière: “Het heeft hem absoluut niet meegezeten dit jaar. Hij zit vaak opgescheept met die ellendige rode lantaarn, maar rijdt zich op die manier wel mooi in de kijker.”
http://www.speld.nl/2014/11/03/tete-de- ... -van-2014/
De Franse wielrenner Tête de la Course is in een verkiezing van het Franse wielertijdschrift Vélo Magazine uitgeroepen tot de meest strijdlustige renner van het jaar 2014. De internationale pers oordeelde unaniem dat de renner dit wielerseizoen veruit het meest in de aanval is geweest.
De flamboyante Fransman bleef zijn grote Spaanse concurrent Cabeza de Carrera en de verrassende Litouwer Pirmaujanti Grupė voor. “Meer dan verdiend, Tête leek wel bij iedere aanval betrokken te zijn. Het is net alsof hij over twaalf paar longen beschikt”, sprak een woordvoerder van Vélo Magazine lovend.
De la Course had bij de prijsuitreiking nog bemoedigende woorden over voor zijn jongere broertje Arrière: “Het heeft hem absoluut niet meegezeten dit jaar. Hij zit vaak opgescheept met die ellendige rode lantaarn, maar rijdt zich op die manier wel mooi in de kijker.”
http://www.speld.nl/2014/11/03/tete-de- ... -van-2014/