Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

Gerboon
Forum-lid

Gerboon 23 okt 2014 16:39

Waarom zou je dit willen flaggen? Dan maakt iemand morgen een nieuw segmentje aan van 100m langer en begint het weer opnieuw. Leven en laten leven.

knutmo
Forum-lid

knutmo 23 okt 2014 17:04

Gerboon schreef:Waarom zou je dit willen flaggen? Dan maakt iemand morgen een nieuw segmentje aan van 100m langer en begint het weer opnieuw. Leven en laten leven.
- Omdat het gevaarlijk is voor verkeersdeelnemers in mijn stad.
- Omdat mijn kinderen deze gekken kunnen tegenkomen
- Omdat ik zo'n gek kan tegenkomen
- Omdat het slecht is voor het imago van wielrenners
- Omdat het slecht is voor het imago van strava
- Omdat ik vind dat je iets aan dingen moet doen en niet alleen moet klagen op een forum
- Omdat je zo in ieder geval een signaal afgeeft aan deze idioten
- Omdat ik Hart van Nederland kut vind
-
-
-

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 23 okt 2014 17:28

Gerboon schreef:Waarom zou je dit willen flaggen? Dan maakt iemand morgen een nieuw segmentje aan van 100m langer en begint het weer opnieuw. Leven en laten leven.
Ja en dat flag je dan ook weer. Net zo lang tot dat soort malloten eens leren dat het op moet houden.
Veni. Vidi. Fietsie.

RVV
Forum-lid

Gebruikersavatar RVV 23 okt 2014 17:30

Je kunt ook gewoon iedere rit afzonderlijk flaggen.

knutmo
Forum-lid

knutmo 23 okt 2014 19:01

Zo. Op het stadsfietsje gereden (één na laatste!) en daarna geflagged. Nu een biertje en morgen maar eens etappe 2 verkennen.

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 23 okt 2014 19:18

Gelukkig heeft Strava inmiddels een hazardous segment waiver.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 23 okt 2014 20:07

Als je er dan meteen bij zet wat het betekent en hoe etc.....

Flagging a Segment as Hazardous

'Accepting the Waiver

Users who wish to participate in and view the Leaderboard for a flagged segment can accept the terms written in a legal waiver from the segment page (shown below).

After a segment has been flagged, a message is displayed on the segment page stating that “To view the leaderboard for this segment, we ask that you agree to our hazardous segment waiver”. By clicking ‘Proceed’ you will be given the option to read the waiver, and ‘Accept’ or ‘Cancel’. If accepted, the segment page will reload and show the Leaderboard with full rankings. If you want to view the leaderboard on more than one hazardous segment, you will have to agree to the waiver for each segment.

It’s important to note that although the Leaderboard for the segment will be displayed, your achievements for the segment will not generate, which also means that any KOMs/QOMs/CRs will not be listed on your profile, and you will not be able to set goals for that segment.'

Je moet niet op snelheid racen waar het niet kan en zeker niet door maar alle verkeersregels aan je laars te lappen.

Tevens kun je op die segmenten dus knallen wat je wilt.......'KOMs/QOMs/CRs will not be listed on your profile'

Het hele Strava KOM/CR wat niet nog meer boeit me uberhaupt nul lomma nul. Net zo betrouwbaar als de CV's op LinkedIn b.v. Ik zag laatst weer een leuke op de Hollandse Brug......100 km/uur. Laat daar nu de A6 naast liggen.

Ik gebruik Starva puur om mijn eigen ritten bij te houden en te zien waar ik ben geweest.

Maar goed. Eigenlijk alles wat ik zeg is 'off topic'
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 23 okt 2014 20:17

+1

martijnm
Forum-lid

martijnm 23 okt 2014 20:30

knutmo schreef:Zo. Op het stadsfietsje gereden (één na laatste!) en daarna geflagged. Nu een biertje en morgen maar eens etappe 2 verkennen.
Jammer, je hebt je ritje zo te zien alweer verwijderd.. ik wilde je nog ff kudo's geven.. bij deze dan :mrgreen:

knutmo
Forum-lid

knutmo 23 okt 2014 20:50

Hartelijk dank voor de kudos. Ritje is op prive gezet.

lnnrtlnnrt
Forum-lid

lnnrtlnnrt 24 okt 2014 12:07

Thanks Knutmo!

jer81
Forum-lid

jer81 03 nov 2014 17:48

Tête de la Course meest strijdlustige renner van 2014

De Franse wielrenner Tête de la Course is in een verkiezing van het Franse wielertijdschrift Vélo Magazine uitgeroepen tot de meest strijdlustige renner van het jaar 2014. De internationale pers oordeelde unaniem dat de renner dit wielerseizoen veruit het meest in de aanval is geweest.

De flamboyante Fransman bleef zijn grote Spaanse concurrent Cabeza de Carrera en de verrassende Litouwer Pirmaujanti Grupė voor. “Meer dan verdiend, Tête leek wel bij iedere aanval betrokken te zijn. Het is net alsof hij over twaalf paar longen beschikt”, sprak een woordvoerder van Vélo Magazine lovend.

De la Course had bij de prijsuitreiking nog bemoedigende woorden over voor zijn jongere broertje Arrière: “Het heeft hem absoluut niet meegezeten dit jaar. Hij zit vaak opgescheept met die ellendige rode lantaarn, maar rijdt zich op die manier wel mooi in de kijker.”

http://www.speld.nl/2014/11/03/tete-de- ... -van-2014/

Plaats reactie