Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
de meeste wielrenners waarvan ik de korte stekeltjes zie hebben geen helm opErik schreef:Overigens wordt er geen helm genoemd.
maar hoezo dan erg de nadruk op een wielrenner? Het is nota bene een opsporingsbericht. Beetje raar als je in een opsporingsbericht niet zou benadrukken dat de dader op een racefiets reed en wielrenkleding droeg.Erik schreef:Sterker nog, ik heb zelfs alle commentaren gelezen. Ik vind het nogal erg de nadruk leggen op het wielrenner aspect. Je had dit ook anders kunnen verwoorden, dan had je heel andere reacties gekregen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Wielrenkostuum hè , zal dus wel zoiets zijn:
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Kun je ook aangifte doen tegen internet bedreigingen met de dood?
Maak joe woar
Het is inderdaad een wielrenner, maar ik vind dat dit stukje wel erg doordrongen is van het wielrenner-aspect. Je had ook een opsporingsbericht kunnen maken waarin je alleen in de beschrijving van de persoon de racefiets en fietskleding noemt. Nu is het niet een mishandeling door een persoon, maar door een wielrenner. Nuanceverschil, maar het roept wel hele gerichte reacties op.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
- Sweety2008
- Forum-lid
Dit stond vanmorgen in het Limburgs Dagblad. Dit vind ik echt niet kunnen
Ghost Nivolet 6LC
Een entree die lijkt op een zilveren limousine is inderdaad volkomen stijlloos. Helemaal met je eens!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Dat komt omdat de 'man op een willekeurig soort fiets' is weggereden en zijn kant van het verhaal niet heeft kunnen vertellen..... Dan blijven er weinig feiten over om te vertellenNicoNB schreef:Zoals zo vaak met dit soort berichten, ik mis de feiten.