Winkel
Mantel in Arnhem. Ben d'r zelf nog niet geweest, maar 5000m2 superstore klinkt veelbelovend.
-
- Forum-lid HC
Salden in Limbricht.
Heeft een grote collectie Castelli, Sportful, Assos, Northwave, Pearl Izumi.
Prettig om de kleding te passen, geld zeker voor schoenen en helmen, om te voorkomen dat je de spullen weer terug moet sturen.
Ook kom ik wel eens bij Cyclewear in Budel, heeft ook een steeds mooiere collectie kleding.
Heeft een grote collectie Castelli, Sportful, Assos, Northwave, Pearl Izumi.
Prettig om de kleding te passen, geld zeker voor schoenen en helmen, om te voorkomen dat je de spullen weer terug moet sturen.
Ook kom ik wel eens bij Cyclewear in Budel, heeft ook een steeds mooiere collectie kleding.
-
- Forum-lid HC
Nooit bij Hopmans geweest, wel vaker bij Rose, die laatste heeft een groot pand... Maar ik ben er van overtuigd dat qua kleding er bij Salden minimaal 4 keer zoveel kleding in de winkel hangt als bij Rose en ik weet dat ze ook nog een heel grote voorraad in het magazijn hebben.sloeren schreef:Volgens mij zijn hopmans en rose de twee grootsten.
Ik ben fan van Cyclewear, mede omdat het dichtbij is voor mij. Groot kleding aanbod van Assos, Castelli & Sportful, maar ook diverse andere merken.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
-
- Forum-lid
Cyclingwear.eu heeft ook best een grote winkel dacht ik. (budel)
- Supergrover
- Forum-lid HC
mammoet en futurumshop..sloeren schreef:Nee, eigenlijk niet. Je hebt bijvoorbeeld nog 12go, cyclewear.eu, bike2build, goossens en decatlon. Maar eigenlijk zijn dat alweer heel andere winkels. Volgens mij zijn hopmans en rose de twee grootsten.