Winkel
Wieleroutfits.nl ook een erg groot aanbod.. Mantel komt mijn fiets vandaan, qua fiets erg veel keus... Qua kleding en schoenen toch iets minder.. Hopmans tsja echt veel keus met kleding, eigenlijk met alles. Alleen de klantvriendelijkheid is soms wat minder.. Echt puur verkopen draait het daar om, en ze hebben eigenlijk geen tijd om verschillende dingen uit te leggen.. 12gobiking ben ik ook geweest, ook weer ruime keus fietsen maar de rest valt toch een beetje tegen qua assortiment..
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heb het idee dat de grote 'fietswarenhuizen' over het algemeen toch buiten de randstad gevestigd zijn, ook niet gek als je bedenkt hoe klein de marges soms zijn, als daar ook nog eens een randstad huur van je pand bij zou moeten komen
Die buiten de Randstad zijn gevestigd, zitten vooral op industrieterreinen. Moet in het westen toch ook kunnen als de gemeente meewerkt.
-
- Forum-lid
Ik kom graag bij de Bike & Store winkel in Losser (ze hebben ook een webshop). Ruim assortiment (veel Castelli). Niet de allergoedkoopste, maar zeker niet te duur. Deskundig personeel en als je een grote aankoop doet krijg je altijd wel iets gratis, bijvoorbeeld een bidon of een paar sokken.
Kijk mama, zonder handen ................. Kijk mama, zonder tanden
-
- Forum-lid
Toch nog veel winkels die genoemd worden. Ik zal binnenkort eens kijken bij welke ik eens langs kan gaan.