[Poll] Benenscheerdilemma
-
- Forum-lid
yep vorig jaar heb ik de eerste keer de haartjes van mijn benen geschoren na een vreselijk gevecht met zonnebrandolie ... ik heb toen echt op mijn tanden moeten bijten om ook niet het haar van mijn armen te scheren ... true story ...pizzi schreef:Insmeren als in insmeren met zonnebrand.dario schreef:Dat gemakkelijker insmeren is ook zo'n drogreden (hoe vaak word je tenslotte als gemiddelde wielertoerist gemasseerd?) ... etc. ....
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!
Metroseksueel als in: mietje.twofourtwo schreef:yep vorig jaar heb ik de eerste keer de haartjes van mijn benen geschoren na een vreselijk gevecht met zonnebrandolie ... ik heb toen echt op mijn tanden moeten bijten om ook niet het haar van mijn armen te scheren ... true story ...pizzi schreef:Insmeren als in insmeren met zonnebrand.dario schreef:Dat gemakkelijker insmeren is ook zo'n drogreden (hoe vaak word je tenslotte als gemiddelde wielertoerist gemasseerd?) ... etc. ....
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
hmmmm ... euuuh ... ja, tis waar, ge hebt gelijk, ik heb hier niks tegen in te brengendario schreef:Metroseksueel als in: mietje.
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!
Sinds ik het vorig jaar ben gaan doen, ben ik er blij mee en vindt nu vreselijk als ik stopels begin te voelen.
Het is naar mijnmening ook wel fijn want als wedstrijd rijder is risico op vallen toch aanzienlijk groter en ik heb helaas dit seizoen al 2x tegen het asfalt gelegen(1x spanje met ploegmaatje over oliespoort weggegleden en 1x tijdens trainen door een inhaalmanouvre van een auto) de wonden helen sneller is mijn idee en minder kans op ontstekingen
Het is naar mijnmening ook wel fijn want als wedstrijd rijder is risico op vallen toch aanzienlijk groter en ik heb helaas dit seizoen al 2x tegen het asfalt gelegen(1x spanje met ploegmaatje over oliespoort weggegleden en 1x tijdens trainen door een inhaalmanouvre van een auto) de wonden helen sneller is mijn idee en minder kans op ontstekingen
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik scheer mijn benen omdat het:
1: fris en schoon voelt
2: harige benen onder een koersbroek geen porum is.
3: fijner masseert en/of insmeert
4: er gewoon bijhoort.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Eigenlijk is alleen 3 een redelijk argument, de rest is zeer subjectief.
-
- Forum-lid
En dan nog, hoe vaak laat je je als wielertoerist masseren?havana schreef:Eigenlijk is alleen 3 een redelijk argument, de rest is zeer subjectief.
Benen scheren omdat het 'fris en schoon voelt'.boswielrenner schreef:Ik scheer mijn benen omdat het:
Misschien moet je douchen eens een keer proberen!
Ik ben het zeker met punt 2 eenstennisser schreef:Benen scheren omdat het 'fris en schoon voelt'.boswielrenner schreef:Ik scheer mijn benen omdat het:
Misschien moet je douchen eens een keer proberen!
Benenscheerders zijn gewoon slachtoffer van hun eigen ijdelheid!
(Ik dus ook... )
(Ik dus ook... )
Laatst gewijzigd door 53x11 op 28 jul 2013 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?