Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

[Poll] Benenscheerdilemma

remmiedepemmie
Forum-lid

remmiedepemmie 23 mar 2012 19:19

farelli schreef:En dat andere schoor hij? ;)

Grrr, daar stink ik steeds in.

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 23 mar 2012 19:37

Gastheerg schreef:
havana schreef:Geschoren benen voor niet-profs, daarvoor zijn drie mogelijkheden

a. wannabee-prof / na-aper / meeloper
b. homoseksueel (let op: ik ben geen homofoob)
c. travestiet

:D
Moet je bij een cyclo eens een bloed mooi wijf op hoge hakken en een laag uitgesneden truitje met een dikke 10.000 euro fiets rond laten wandelen. Zien ze eerst de fiets is het een grote kans dat het een a-tje b-tje of c-tje is.

De reactie van de mannen met haar op hun been: "o had ze een fiets bij zich" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik krijg bij de hardste "ik scheer niet" roepers altijd sterk het gevoel dat ze zelf een beetje onzeker zijn over hun eigen seksualiteit....

Uiteraard scheer ik wel, zelfs al laat de conditie momenteel sterk te wensen over. Zo'n bos shag onder de broek ziet er toch echt niet uit? Pure ijdelheid dus!

@gastheer: ondanks dat ik een materiaal freak ben kijk ik echt wel naar dat lekkere wijf hoor. Ondanks de gladde beentjes...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

eelcoz

eelcoz 23 mar 2012 19:56

Benen scheren is gewoon een typische wielrenners (en wannabee-wielrenners)-afwijking. Niet omdat er een goede reden voor is, maar omdat het behoort tot de rituelen. Net als bijv. tubes, waar ook geen rationeel argument voor te bedenken is. Wielrennen staat al jaren bekend als oerconservatief; men houdt krampachtig vast aan tradities en ritueeltjes, zonder dat men weet waarom.

Niet-wielrenners scheren hun benen niet (behalve eventueel personen uit categorie b en c van Havana). Punt.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 23 mar 2012 20:04

53x11, je hebt helemaal gelijk, ik twijfel dagelijks over mijn seksualiteit (ondanks het feit dat ik net een kind heb gekregen). Weet je, misschien ben ik wel een soort Rob de Tuinman, die op latere leeftijd uit de kast komt? Misschien dan ik dan mijn benen ga scheren :lol:

danny1407
Forum-lid

danny1407 23 mar 2012 20:39

eelcoz schreef: Niet-wielrenners scheren hun benen niet (behalve eventueel personen uit categorie b en c van Havana). Punt.
Mag ik jou een keer voorstellen aan wat van die jongens hier in de sportschool om de hoek?
Zal ik de foto's schieten van het heugelijke feit ;)
FacebookS3RSSite

danny1407
Forum-lid

danny1407 23 mar 2012 20:41

havana schreef:53x11, je hebt helemaal gelijk, ik twijfel dagelijks over mijn seksualiteit (ondanks het feit dat ik net een kind heb gekregen). Weet je, misschien ben ik wel een soort Rob de Tuinman, die op latere leeftijd uit de kast komt? Misschien dan ik dan mijn benen ga scheren :lol:
Jij bent gewoon een hippie!
Heb ook al vaak zat je ge-lobby voor geitenwollensokken voorbij zien komen! ;)

Meen me te herinneren dat ik een foto van je heb gezien tijdens je verblijf op Aruba met een kort koppie, maar anders..... :lol:
FacebookS3RSSite

uninvitedguest
Forum-lid

uninvitedguest 23 mar 2012 22:24

herera schreef:Prof, recreant, homo of travestiet,
vanaf begin oktober tot half maart scheer ik de beentjes niet.

In het voorjaar dan ziet de zon mijn beentjes bleek,
dan scheer ik deze weer 2x in de week.

:)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: HERERA FOR PRESIDENT
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

Humpie
Forum-lid

Humpie 24 mar 2012 10:26

Mag nog graag een wedstrijdje voetballen.

Met geschoren benen blijf ik na afloop de zeepjes oprapen. Dan liever ongeschoren!

jmder
Forum-lid

jmder 24 mar 2012 19:05

Ook belangrijke vraag.......waar stop je met scheren. Net voorbij je bibshort? Of onder je boxer? Etc.
Beginnertje.....

farelli
Forum-lid

farelli 24 mar 2012 19:10

Toen ik dat nog deed: ongeveer 5 centimeter onder lieshoogte. Aan de buitenkant op dezelfde hoogte. Vanwege 'n rare behoefte aan symmetrie.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Hermantk
Forum-lid

Gebruikersavatar Hermantk 24 mar 2012 21:57

Haar op de benen, dat ziet er gewoon niet uit. Maar zolang je jezelf niet serieus hoeft te nemen op de fiets (in dat geval zie je er uit zoals Thijs Zonneveld je in zijn column beschrijft) laat je gerust je tabak staan. Benen scheren, dat klinkt natuurlijk ook niet echt stoer in het café.
Ik scheer zelf mijn benen wekelijks vanaf de eerste koers tot de laatste koers van het jaar. Simpelweg omdat het een gesoigneerd gevoel geeft en ik bij valpartijen de boel mooi kan verzorgen. In de winter hou ik het een beetje bij, zodat ik bij het ingaan van het nieuwe seizoen niet 4 mesjes bot hoef te scheren.

fizik
Forum-lid

fizik 24 mar 2012 22:48

chrissiewizzie schreef:Het lukt me gewoon niet om met ongeschoren benen op de fiets te zitten. Zodra het voorjaar ervis, gaan de haren eraf. Ik vind het geen gezicht zo'n vachtje. En het nut? Ach, niet alles hoeft nut te hebben. Mijn fiets moet ook schoon zijn. Ga ik er harder door? Wellicht niet.

Waar je moet stoppen met scheren is altijd een leuke....nadat iemand hier het over een boxershort van haar had, heb ik die ook maar weggeschoren ;-)
Excuus :-) mijn boxershort trim ik af en toe, de rest gaat met scheerschuim en gilette.

Plaats reactie