Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het grote bezorgdiensten review topic

rikkert
Forum-lid

rikkert 04 okt 2024 16:32

Jahoor, DHL weer. Aangeven bij de kleermaker aan de overkant, dus weer bij de winkel 800 meter verderop. Die om 17 uur (ipv 18 bij de kleermaker) sluit. Mijn andere andere pakket daar ook maar naar toe laten sturen zodat ik ze vanmorgen alle twee op dezelfde plek op kon halen.

Was mijn nieuwe regenjas, dus die had ik gelukkig donderdag niet nodig, maar irritant is het wel.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 04 okt 2024 19:30

Ik word zo depressief van dit soort berichten!
Er wordt kennelijk een pakje bezorgd op een plekje verderop dan waar je het eigenlijk had willen hebben…
Wow zeg. Wat kan er verder allemaal misgaan in je leven?’

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 04 okt 2024 21:26

Ik haalde vandaag twee pakketten op bij een pick up punt. Besteld bij de bol. Vier zware omnibussen, 2 per doos. De dozen waren volledig kapot. Zat zelfs een sticker op van postnl. Inhoud ook beschadigd. Kan alles weer retour. Ik kies er al bewust voor om ze ergens af te laten leveren, zodat postnl bezorgd en niet dhl. Maar als ze dan 5 a 6 kilo in een te grote, slappe doos stoppen is het vragen om. Elke keer weer.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 04 okt 2024 21:31

Dubbeldekker schreef: 04 okt 2024 19:30 Ik word zo depressief van dit soort berichten!
Er wordt kennelijk een pakje bezorgd op een plekje verderop dan waar je het eigenlijk had willen hebben…
Je mist het punt….
Less is bore

senior
Forum-lid

senior 05 okt 2024 10:41

Ik snap zijn punt wel. Er zijn massa's mensen die dat probleem ook wel willen hebben i.p.v. de problemen die ze nu hebben.

rikkert
Forum-lid

rikkert 07 okt 2024 10:21

Dubbeldekker schreef: 04 okt 2024 19:30 Ik word zo depressief van dit soort berichten!
Er kan heel veel misgaan in mijn leven, en vele malen vervelender dan een pakketje dat verderop op ligt in een shop die niet open is als ik er ben. Sterker nog, dat is ook het geval. Soms kies je voor gemak zodat je je geen tijd hoeft te besteden aan achter een pakketje aanlopen (of in mijn geval, even de straat oversteken op het moment dat het mij uitkomt).

En daardoor je tijd kan besteden een mensen in je omgeving die zorg nodig hebben bijvoorbeeld. En dat zijn er momenteel helaas meerdere. Als je dan nog op een ander moment op pad moet terwijl je andere dingen te doen had, is dat irritant. Er gaat niemand dood, maar het is irritant.

DHL geeft de mogelijkheid om een pakket op een bepaald punt te laten bezorgen en daar maak ik gebruik van. Zet het er dan ook gewoon neer. Of bied het niet aan. Voor de goede orde, ik maak tegen dezelfde kosten, hun werk makkelijker he, naast dat het voor mij makkelijker is.

rikkert
Forum-lid

rikkert 07 okt 2024 10:45

Om een gelijksoortige reactie op jouw reactie te plaatsen: Als je hier al depressief van wordt....Wow zeg. Wat kan er verder allemaal misgaan in je leven? :-)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 07 okt 2024 11:06

rikkert schreef: 07 okt 2024 10:21
DHL geeft de mogelijkheid om een pakket op een bepaald punt te laten bezorgen en daar maak ik gebruik van. Zet het er dan ook gewoon neer. Of bied het niet aan.
Dit dus, de rest van de discussie is overbodig.
Less is bore

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 12 nov 2024 21:32

Eigenlijk is bij mij altijd de bezorging van pakjes goed gegaan. Nu toch een heel groot probleem, want mijn retour pakket is zoek. Ik moest mijn achterwiel voor de tweede keer retour sturen naar Futurum, maar al twee weken staat de status op vertraagd. Futurum is vorige week al een onderzoek gestart bij PostNL, maar sinds die tijd is er ook niets gebeurd.
Ik ben dus bang dat mijn achterwiel definitief kwijt is. Afwachten wat Futurum hiermee gaat doen.

Plaats reactie