Gravel-racers
-
- Forum-lid
Viel mij ook op (op de foto), mogelijk vertekend de sloping bovenbuis en de horizon op de achtergrond. Toch fietst het lekker zo Die bandjes gaan als een trein over slecht wegdek! Bedankt voor de tip!
rule #5
De drager is een simpele van Racktime, de tas is een Ortlieb Back-Roller Urban (en de reflector, voor de volledigheid, van Busch & Müller)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Mijn gravelracer, de Specialized Diverge Smartweld.
http://www.mijnalbum.nl/Foto1k0-4I86PKCG.jpg
Fijne fiets!
Fijne fiets!
- opperhoofd
- Forum-lid
Erg mooi!
Mooie fiets!AluRacer schreef:Mijn gravelracer, de Specialized Diverge Smartweld.
Fijne fiets!
Hoe bevalt het Turn crankstel met de Praxis bladen?
Schakelt prima, ben benieuwd hoe de lagers zich houden, heb er veel goeds over gelezen op Amerikaanse fora.
De looks vind ik ook top, zeker bij dit frame, vind het net iets meer hebben dan de standaard Shimano of FSA cracks.
Voor de rest is het afwachten, maar tot nu toe doet hij het prima.
De looks vind ik ook top, zeker bij dit frame, vind het net iets meer hebben dan de standaard Shimano of FSA cracks.
Voor de rest is het afwachten, maar tot nu toe doet hij het prima.
Gisteren en eergisteren een rit gereden die werkelijk ideaal is voor een Gravel racer met verlichting. De Rando Imperator, 650km van München naar Ferrara. In de eerste 150km zaten iets van 70km niet geasfalteerd, inclusief de Fernpass. Ik had met m'n Bob Jackson grote problemen. De 1e dag Ardens weer waardoor de combinatie van modder en veel remmen toch problemen met de remwerking gaf. Meerdere keren moeten stoppen om alles schoon te maken. Hier waren schijfremmen heel handig geweest.
ultra_ivo schreef:Gisteren en eergisteren een rit gereden die werkelijk ideaal is voor een Gravel racer met verlichting. De Rando Imperator, 650km van München naar Ferrara. In de eerste 150km zaten iets van 70km niet geasfalteerd, inclusief de Fernpass. Ik had met m'n Bob Jackson grote problemen. De 1e dag Ardens weer waardoor de combinatie van modder en veel remmen toch problemen met de remwerking gaf. Meerdere keren moeten stoppen om alles schoon te maken. Hier waren schijfremmen heel handig geweest.
Goed Bezig Ivo!
Mooi stukje fietsen.
Heb met mijn schijven nog geen extreme omstandigheden gehad, kan er nog weinig over zeggen.
Alleen dat ze zowel bij droog weer als regen formidabel remmen, en heerlijk doseren.
Niet de beste foto van m'n beachracer in zomersetting maar ik wilde em toch niet onthouden. Echt de beste aankoop die ik deed afgelopen winter. M'n duurritjes doe ik hier ook mee en op vakantie gaat ie waarschijnlijk ook mee.
Het enige nadeel zijn soms de grote stappen in de verschillende verzetten maar dat weegt voor mij niet op om een dubbel crankstel te monteren.
De racer komt alleen nog maar uit z'n hok tijdens trainigswedstrijden en criteriums.