Guilem valt af er staat al een tita in de garage
Mados is het ook net niet ivm de kabel routing
Tot nu toe is de Open Up een aardige keuze
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Guilem valt af er staat al een tita in de garage
Dat is vanuit een race perspectief bekeken.jwkeij schreef: ↑17 sep 2019 21:29 Oh, pardon, zei ik 10? 8.500,- is natuurlijk een koopje!
Maar, even zonder gekheid: waar gáát dat over?
dt350 of Hope naven, 30mm velgen en een 105/GRX/Rival groep is door de modder meer dan voldoende.
Die Lauf is ook niet goedkoop en ziet er apart uit, maar biedt wél meerwaarde over onverhard terrein (weet ik nu). Ben natuurlijk wel benieuwd naar het eindresultaat.
Aan de andere kant, het is mijn geld niet wat uitgegeven is. Dus kan ik nog een keer of 7 iets kapot rijden en vervangen.
Nulletje teveel?wasbeer2006 schreef: ↑18 sep 2019 10:19
Elke camping met plekken van 300 euro per nacht zat in zuid Europa in het hoogseizoen ook weer gewoon volgeboekt vanaf november.
Nee hoor 2400 per week is toch ruim 300 of nietKeezx schreef: ↑18 sep 2019 10:32Nulletje teveel?wasbeer2006 schreef: ↑18 sep 2019 10:19
Elke camping met plekken van 300 euro per nacht zat in zuid Europa in het hoogseizoen ook weer gewoon volgeboekt vanaf november.
Op een hele luukse camping heb ik wel eens 32€ betaald, maar dis lijkt me toch een vertieping.
Dank je wel.w1ll14m schreef: ↑17 sep 2019 20:15Je huidige Cube crossfiets is een hele 'rustige' cross-fiets, met een vlakke balhoofdhoek (70.8) - veel crossfietsen hebben een stijlere hoek (rond 72). De Grail en Rose Pro Cross Gravel hebben een vergelijkbare vlakke balhoofdhoek (70.8, resp. 70.3), en amper langere liggende achtervorken, en rijden daarmee net zo rustig (of onrustig) als je huidige fiets.hayes schreef: ↑16 sep 2019 17:39 Ik heb twee fietsen op het oog om de Cube Cross Race te vervangen.
De Canyon Grail Al 7.0 en de Rose Pro Cross Gravel. beiden ronde de 1500euro.
De bedoeling om de Cube te vervangen is 1. ietsje meer gestrekt zitten 2. ietsje rustiger fiets 3.gewoon een nieuwe fiets hebben.
Als je ook nog wisselt naar een fiets met een kortere stuurpen, dan wordt je nieuwe fiets zelfs minder rustig dan je Cube.
William
Het is een beetje een ratjetoe aan kabels ter plaatste van het stuur en balhoofd.